Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák középiskolai végzettséggel
21 db találat
Szűrés
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 13:30 -
Customer and Colleague Engagement Centre Associate (20 Hrs/Week – Afternoon Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Solutions and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...tegnap 13:30 -
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...tegnap 13:10
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate (30 Hrs/Week – Morning Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...tegnap 12:30 -
Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 12:30
-
Kizárólag munkanapokon bejövő hívásokat fogadsz, ügyfeleinket tájékoztatod e-mailben és chat-en, a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében is számítunk Rád, ügyféligényekkel kapcsolatos háttérfeladatokat végzel el belső rendszerekben...tegnap 12:19
-
ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó feladatok ellátása biztosítási kárbejelentések, változás bejelentések, szolgáltatási igények kezelése teljes körű információ nyújtása a cégcsoport termékeivel kapcsolatosan ügyfeleink teljes körű tájékoztatása az Alfa termékeinek ajánlása, biztosít...tegnap 09:05
-
Czech/Slovak and Hungarian Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate (Maintenance)
1138 Budapest, Váci út 187.Provide support to Tesco colleagues Troubleshooting, delivering great service experience Forwarding maintenance issues to subcontractors Take ownership of the issue Escalate contacts efficientlymárc. 27. -
Beérkező ügyfelek (diákok) fogadása, velük való ügyintézés (szerződéskötés, tagsághosszabbítás, kiléptetés, munkákhoz tartozó egyéb dokumentációk kezelése) Ügyek intézése: telefonon, emailben, személyesen Recepciós feladatok: beérkező hívások fogadása, beérkező egyéb (nem diák) ü...márc. 27.
-
Soft behajtás keretében végzett feladatok, felszólításokat követő fogyasztói megkeresések kivizsgálásában közreműködés. Követelés elengedési, részlet- és halasztási kérelmek ügyintézése. Reklamációk kivizsgálásában közreműködés. Kintlévőség kezelést érintően érkezett szolgáltatás...márc. 27.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...márc. 26.
-
Fő feladatod a biztosítót megillető követelések kezelése, beleértve: a követelések jogalapjának elsődleges felülvizsgálatát, a felszólító és tájékoztató levelek elkészítését, a beérkező követelésekhez kapcsolódó megkeresések feldolgozását, a kérelmek, javaslatok előterjesztését,...márc. 26.
-
TITÁSZ és TIGÁZ DSO kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek, vált...márc. 26.
-
A Terminálon saját, illetve partneri állományon tesztelési folyamat lebonyolítása Service Design tesztelési eredmények kiértékelése Statisztikák, felmérések biztosítása társterületek felé Utasélményt növelő ötletek bemutatása, kidolgozása Segíti a projektek előkészítését azok v...márc. 26.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...márc. 26.
-
meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások - visszahívás), megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről, teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás...márc. 25.
-
To provide direction, management and development for the operative staff (customer service clerks and coordinators working in 24/7) To ensure the team excels in customer service through swift and precise order processing, comprehensive follow-up, and effective communication Attai...márc. 25.
-
A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, a népegészségügyi szűrésekről, gyógyszerészeti kérdésekről valamint segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak haszná...márc. 24.
-
pénzügyi ügyfélszolgálati munka: elektronikus levelezés, ügyfeleink szakszerű tájékoztatása pénzügyi tranzakciós és dokumentációs kérdésekben, belső rendszereinkben rögzített információk ellenőrzése, elemzése, adattisztítás, adatkarbantartás, dokumentációk ellenőrzése, beérkező j...márc. 23.
-
Pácienskezeléssel járó háttérben történő adminisztrációfeladatok elvégzése. Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Időpontok összehangolása foglalási protokoll szerint Szükség esetén ügyfelek kiértesítése, az időpontok foglalásárólmárc. 23.