Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat állások, munkák, állásajánlatok

7 db találat
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs

    Budapest, XIV. kerület
    Kapcsolattartás médiapartnerekkel, partnerlista bővítése Marketing tevékenység koordinálása Üzleti tárgyalások lebonyolítása, árajánlatok készítése Kiállításokon való részvétel megszervezése Beszállítói szerződések kezelése Hirdetés és cikkszervezés Beérkező cikk- és hirdetési...
  • Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs – barkácsáruház

    Budapest, 1134 Tüzér utca 39.
    lakossági előfizetőktől beérkező hívások fogadása teljeskörű egykapus ügyintézés tájékoztatás az áruházak termékeivel, raktárkészleteivel, rendelésekkel kapcsolatban felmerülő ügyfélproblémák megoldása szakmai tanácsok tájékozódó leendő...
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    1061 Budapest, Paulay Ede utca 44.
    Foglalások visszaigazolása, kezelésekapcsolattartás a vendégekkelesetlegesen felmerülő kérdések megválaszolásakarbantartó kollégák munkájának koordinálása
  • Call Center operátor

    Budapest, XI. kerület
    klasszikus telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet folytatsz, kapcsolatot tartasz az elmaradásban lévő Ügyfeleinkkel és elnyered együttműködésüket (bejövő hívások fogadása, kimenő hívások kezdeményezése) részletfizetési megállapodások megkötése nem fizetés következményeinek...
  • Call center munkatárs

    Budapest, 1013 Pauler utca 11.
    Kimenő és bejövő hívások kezelése 6 vagy 8 órás munkarendben Kapcsolattartás hátralékkal rendelkező ügyfeleinkkel, teljes körű tájékoztatás Ügyfélpanaszok, reklamációk hatékony kezelése Ügykezeléssel kapcsolatos adminisztráció, adatrögzítés, nyilvántartások vezetése...
  • Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

    1134 Budapest, Lehel tér
    Lakossági ügyfelek telefonos érdeklődéseinek kezelése országos szolgáltatás nyújtással kapcsolatosanEgyüttműködés a back office-al az ügyféligények kielégítése érdekébenNem értékesítési munka!
Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.