Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák

41 db találat Szűrés
  • időpont egyeztetés a hozzánk érkező páciensekkel adatfelvétel, adategyeztetés adminisztratív feladatok ügyfelek fogadása, tájékoztatása recepciós feladatok
    ma 15:21
  • Ügyfelek beérkező hívásainak kezelése, tájékoztatás, információnyújtás; Kimenő hívások bonyolítása az ügyfelekkel történő megállapodás megkötése céljából; Telefonhívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása, releváns információk rögzítése a nyilvántartási rendszerben, Ügyfelekk...
    ma 15:10
  • folyamatos kapcsolattartás jelenlegi ügyfeleinkkel; bemutatkozó prezentációk, ajánlatok készítése, ezekkel kapcsolatos tárgyalások lebonyolítása, szerződések, megrendelések előkészítése és egyeztetése; CRM rendszer naprakész működtetése; folyamatos riportolás vezetőség felé; új ü...
    ma 13:45
  • ügyfelek fogadása, minőségi ügyfélkiszolgálás, csomagok kiadása futárok fogadása beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mailben és telefonon ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás...
    ma 08:20
  • Beantwortung von Fragen zu Produkten und Dienstleistungen Verwaltung von Kundenverträgen, Registrierung, Ausführung und Beantwortung von Kundenanfragen Bereitstellung von Hintergrundaktivitäten für den Kundenservice Durchführung von Umfragen zu Kundenbedürfnissen und zur Kundenzu...
    ma 16:15
  • A munkakör célja ügyfeleink maradéktalan megelégedésére törekvő kiszolgálása a Hertz-től elvárt legmagasabb színvonalon, ide értve a gépkocsik átadását illetve visszavételét az ügyfelektől. Továbbá a Te feladatod lesz a bérleti szerződések kezelése, esetenként autók mozgatása, ál...
    tegnap 15:47
  • Vállalati ügyfelek menedzselése (szerződéskötések, -módosítások, egyedi elszámolások, egyenlegközlők, megkeresések ügyintézése), Viszonteladói partnerek menedzsmentje (szerződéskötés, -módosítás, limitkezelés, elszámolás, megkeresések kezelése), Szolgáltató partnerek elszámolásai...
    tegnap 14:25
  • - bejövő telefonhívások fogadása - panaszok, reklamációk kivizsgálása és megválaszolása - CRM rendszer használata - csomagküldeményekhez kapcsolódó ügyek intézése
    tegnap 11:15
  • Multinational Contact Center Supervisor

    1137 Budapest, Csillaghegyi út 32-34.
    Az MNCC által kiszolgált országok (HU, RO, SI, HR, RS) vevőitől beérkező telefonok és dokumentumok kezelésének irányítása a megállapodott kiszolgálási színvonal és MNCC szabályok betartása mellett; Rendszeres kapcsolattartás az MNCC által kiszolgált országok releváns vezetőivel (...
    tegnap 10:57
  • a forgalmazott termékek és az áruforgalom megismerése a mennyiségi és minőségi reklamáció dokumentálása központi adattárban a vevői és a beszállítói reklamációk ügyintézése folyamatos kapcsolattartás az érintett belföldi és külföldi kollégákkal és partnerekkel alkalmi készletelle...
    június 20.
  • napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mailben és telefonon elveszett, megsérült csomagokkal kapcsolatos ügyintézések raktárak közötti csomagmozgás ellenőrzése leltárak tartása, küldött és visszárus csomagok ellenőrzése kártérítési ügyek lebonyolítása kapcsolatt...
    június 18.
  • Beérkező telefonhívások-, e-mailek fogadása, információ- és segítségnyújtás a cég ügyfelei számára Telefonhívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása Kapcsolattartás más szervezeti egységekkel, partnerekkel Esetleges panaszkezelés Riportok készítése az elvégzett feladatokról K...
    június 18.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim