-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonon és írásos úton érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció
- Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása telefonon és írásban
November 14.• Előre sorolva 17 órája -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Vahot u. 8.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, a kérdések pontos és udvarias megválaszolása
- Panaszkezelés és probléma megoldás
- Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
November 05.• Előre sorolva 17 órája -
-
Call center - Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest, Gyáli út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejelentések fogadása a központi telefonszámon, segítségnyújtás a felhasználók számára
- káreseményekkel kapcsolatos információszolgáltatás, segítségnyújtás, valamint az esetek irányítása a kárügyintéző osztály felé
- felhasználói igények kezelése és továbbítása a megfelelő társszervezetek felé
November 06.• Előre sorolva 17 órája -
-
Ügyfélszolgálatos munkatárs
1033 Budapest, Mozaik utca 7.Br. 450e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek telefonos és írásos megkereséseinek kezelése, információnyújtás és tanácsadás
- dokumentáció és adminisztráció elvégzése a belső szabályzatoknak megfelelően
- a társaság ügyfélforgalmának a hatékony és színvonalas ellátása
- az ügyfélszolgálatra érkezők gyors, pontos és udvarias kiszolgálása
Tegnap 11:11 -
-
Nyugdíjas Call Center munkatárs
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos ügyfélszolgálati feladatok
- Panaszkezelés
- Levelezés, adminisztráció
November 18.• Előre sorolva november 30. -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás;
- Tájékoztatás a programmal kapcsolatosan;
- Ügyfelek regisztrációjának támogatása;
- Regisztráció megerősítését célzó kimenő hívások indítása;
- Fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
November 11.• Előre sorolva november 29. -
-
Contact Center munkatárs
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új és meglévő ügyfelekkel történő kimenő telefonos kapcsolattartás
- Hívások eredményeinek adminisztrálása
- Aktív kommunikáció
- Csoportvezetővel történő egyeztetések
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
Ma 10:21 -
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Október huszonharmadika utcaNettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, szolgáltatások ki és bekapcsolása, panaszkezelés, információnyújtás
- Az adminisztráció és a cég CRM és Számlázó rendszerének pontos, precíz használata
- Keresztértékesítés a meglévő ügyfélkörben
November 27. -
Call Center Agent
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
November 25.• Előre sorolva tegnap 16:10 -
-
Call Center Operátor diákmunka - Home office
Távmunka / RemoteBr. 1 700 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kimenő hívások indítása capitris rendszerben
- 8:00-12:00 és 14:00-18:00 rugalmasan
- 3/4/6 órás munkavégzés
- Heti minimum 15 óra
November 25. -
Telefonos operátor
Távmunka / RemoteBr. 1 800 - 1 800 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások kezdeményezése előre megadott listáról
- Válaszok rögzítése számítógépen
Tegnap 16:58 -
Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások kezelése és kimenő hívások indítása meglévő ügyfelek számára
- Tájékoztatás banki termékekről és szolgáltatásokról
- Adatok rögzítése és adminisztráció a belső rendszerekben
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Keresztértékesítési lehetőségek felismerése és ajánlása
Ma 15:38 -
-
Ügyfélszolgálati ügyintéző
1165 Budapest, Légcsavar utca 5.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező ügyfelek kedves, professzionális kiszolgálása
- E-mailes és telefonos ügyfélkommunikáció
- Árajánlatok összeállítása sablon alapján
- Egyszerű adminisztrációs feladatok
- Megrendelések rögzítése
- Ügyfélproblémák kezelése, megoldási javaslatok
Tegnap 12:36 -
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben, telefonon, postán, és ritkán személyesen
- Jegyzőkönyvek feldolgozása a töltőállomásokról, pontos adminisztráció
- Problémák rögzítése és nyomon követése belső rendszerekben
- Folyamatos együttműködés a kiskereskedelmi hálózattal és más belső csapatokkal
November 21.• Előre sorolva 17 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1117 Budapest, Dombóvári út 28.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben, telefonon, postán, és ritkán személyesen
- Jegyzőkönyvek feldolgozása a töltőállomásokról, pontos adminisztráció
- Problémák rögzítése és nyomon követése belső rendszerekben
- Folyamatos együttműködés a kiskereskedelmi hálózattal és más belső csapatokkal
November 21.• Előre sorolva 17 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1097 Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálaton a telefonok kezelése
- Vevők kéréseinek ügyintézése
- Vevőkkel való kapcsolattartás
- Rendelések felvétele, rögzítése, visszaigazolása
- Készlet és számlázó program kezelése
- Számlázás
- Vevői reklamációk kezelése
- Beérkező árajánlatok feldolgozása - Logisztikai feladatok ellátása
November 20.• Előre sorolva 17 órája -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1134 Budapest, Váci út 45.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'A' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Írásban, telefonon vagy személyesen jelzett ügyféligények kezelése (elszámolási, reklamációs, díjfizetéssel kapcsolatos kérdések)
- Beérkező panaszlevelek megválaszolása
- Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése
November 17.• Előre sorolva 17 órája -
Ügyfélszolgálati munkatárs
1026 Budapest, Pasaréti út
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélszolgálati teendők telefonon és e-mailben történő ellátása
- Bejövő hívások fogadása: ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, technikai segítségnyújtás, időpontegyeztetés, adminisztráció
- Kimenő hívások indítása: megkeresések visszahívása, welcome call, ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel
November 06.• Előre sorolva 17 órája -
-
Postai ügyfélszolgálati ügyintéző
2092 Budakeszi, Fő tér 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Levelek és más küldemények felvétele
- Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása
- Sorsjegyek forgalmazása
- Készpénz, beszedett díjak, postai és kereskedelmi áruk kezelése
- Postai járatok fogadása és indulásra való előkészítése
- Egyéb ügyfélszolgálati tevékenységek
Tegnap 11:03
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!