-
1117 Budapest, Dombóvári út 21.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint • Francia anyanyelvi szint • Spanyol anyanyelvi szint • Portugál anyanyelvi szint • Olasz anyanyelvi szint • Cseh anyanyelvi szint • Görög anyanyelvi szint • Holland anyanyelvi szint • Lengyel anyanyelvi szint • Román anyanyelvi szint • Svéd anyanyelvi szint • Szerb anyanyelvi szint • Szlovák anyanyelvi szint • Horvát anyanyelvi szint • Bolgár anyanyelvi szint • Kínai anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Respond to customer inquiries, complaints, roadside assistance requests, suggestions, and feedback via calls, emails, or live chat.
- Deliver timely, effective solutions while building trust and satisfaction.
- Accurately document and escalate complex cases when needed.
Ma 10:21 -
Vevő ügyfélszolgálati csoportvezető
4400 Nyíregyháza, Nyíregyháza Ipari park
-
Cafeteria • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A helyi ügyfélszolgálati csapat koordinálása magyar telephelyünkön
- Közvetlen támogatás és első kapcsolattartó személy hazai és nemzetközi ügyfeleink számára
- Megoldásorientált ügyfélszolgálat alkalmazástechnológiai és terepi szervizünkkel együttműködve
November 17. -
-
Ügyfélszolgálati vezető
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélszolgálat, minőségügyi és reklamációs tevékenységek irányelveinek, szabályzatainak kidolgozása és fejlesztése a szakmai területekkel együttműködve.
- A részlegek munkájának irányítása, koordinálása és teljesítményének nyomon követése.
November 10.• Előre sorolva november 30. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!