-
Fogyasztóvédelmi referens
1122 Budapest, Városmajor utca 35.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok• közreműködés a fogyasztóvédelmi hatáskörben eljáró kormányhivatalok szakmai irányításában, ennek keretében szakmai eljárásrendek kidolgozása, az országos vizsgálatok előkészítése és folyamatos szakmai háttértámogatás nyújtása azok lefolytatása során, az ellenőrzések és eljárások...
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Partnerportfólió kezelése
- Kintlévőség-kezelés és folyamatos utánkövetés
- Hitelkeretek beállítása és karbantartása
- Beérkezett kifizetések könyvelése
- Rendelések ellenőrzése és kiengedése
November 21. -
B2B Külkereskedelmi munkatárs
1157 Budapest, Késmárk utca 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi (Európa, Ázsia, USA) beszállítókkal
- Készletgazdálkodás
- Megrendelések elkészítése és kezelése
- Kapcsolattartás a gyártással, logisztikával és a raktárokkal
- Vevői rendelések feldolgozása, visszaigazolása, szállítólevél-készítés, számlázás
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Ügyfélreferens
9024 Győr, Szérűskert utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- saját projektek napi szintű kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel
- szerződések, szerződésmódosítások előkészítése, nyomon követése
- ügyfél-elégedettség növelése
- ügyfélreklamációk, javaslatok koordinálása
- piaci és ügyféltrendek figyelemmel kísérése, javaslatok tétele a szolgáltatások fejlesztésére
November 13.• Előre sorolva december 3. -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokFeladatok:- Telefonos és írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, és gyors és hatékony válaszok biztosítása kérdéseikre, problémáikra- Megoldások keresése és problémák kezelése az ügyfél elégedettségének biztosítása érdekében- Megrendelések rögzítése, nyomon követése és a szükséges dokumentációk...
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!