-
Ügyfélkapcsolati és szolgáltatás szervezési koordinátor
1037 Budapest, Seregély köz 1.Br. 600e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- jól boldogulsz szervezési feladatok és szakmai szolgáltatások teljeskörű koordinációjával és adminisztrációjával,
- gyorsan, hatékonyan, precízen és a határidőket betartva oldod meg a felmerülő, akár párhuzamosan futó feladatokat,
November 21.• Előre sorolva december 3. -
Call center munkatárs - diákmunka
Hibrid • Budapest III.Br. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek felé történő tájékoztató hívások indítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása
- Adminisztratív feladatok ellátása
December 05. -
Ügyfélszolgálati vezető
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon • Céges autó
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Az ügyfélszolgálat, minőségügyi és reklamációs tevékenységek irányelveinek, szabályzatainak kidolgozása és fejlesztése a szakmai területekkel együttműködve.
- A részlegek munkájának irányítása, koordinálása és teljesítményének nyomon követése.
November 10.• Előre sorolva december 5. -
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs
1116 Budapest, Temesvár utcaBr. 500e - 530e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszélgetsz ügyfelekkel személyesen, telefonon, emailben – tanácsot adsz, segítesz
- Értékesítés (de nem nyomulós típusú, hanem segítő jellegű)
- Adminisztráció, készlet- és megrendeléskezelés
- Ha van ötleted, hogyan lehetne jobbá tenni a dolgokat – mondd el, és megvalósíthatjuk
November 11. -
Ügyfélszolgálati munkatárs (diákmunka)
Budapest, III. kerületBr. 2 250 - 2 250 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka központi ügyfélszolgálatra bejövő hívások kezelése (ügyfélpanasz vagy segítséget kérő hívások) ;...
November 10.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!