-
Projektasszisztens - Mercedes-gyár területére
6000 Kecskemét, Mercedes út
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Alvállalkozói belépési és munkavégzési engedélyek igénylése
- Napi alvállalkozói, illetve munkavállalói jelenlétek nyilvántartása
- Projekttel kapcsolatos dokumentumok és küldemények kezelése
- A napi szinten beérkező anyagszállítások regisztrációja, nyilvántartása
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva december 5. -
-
Titkársági referens
1146 Budapest, Abonyi utca 27.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- általános irodai adminisztratív feladatok ellátása: dokumentumok kezelése, rendszerezése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások vezetése
- beérkező és kimenő levelezések, megkeresések, telefonhívások kezelése
- a szolgálatvezető főigazgató munkaszervezésének támogatása
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Szakmai titkár
Budapest
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- részt vesz a főigazgatóság tevékenységi körébe tartozó szakmai anyagok kidolgozásában, véleményezésében
- részt vesz a munkacsoportok, bizottságok munkájában, ahol a főigazgatóság álláspontját képviseli
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Kereskedelmi koordinátor
1225 Budapest, Campona utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kereskedelmi képviselők munkájának segítése
- Megrendelések feldolgozása
- A kimenő áruforgalom szervezése (szállítólevél, számla)
- Fuvarszervezés, EKÁER ügyintézés
- Részvétel az leltárban
- Bejövő hívások kezelése
- Vezetői asszisztencia – kimutatások, statisztikák készítése vezetőség részére
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Szakmai titkár
Budapest
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- részt vesz az igazgatóság tevékenységi körébe tartozó szakmai anyagok kidolgozásában, véleményezésében
- részt vesz a munkacsoportok, bizottságok munkájában, ahol az igazgatóság álláspontját képviseli
November 11. -
-
Nemzetközi programok szakreferens
9026 Győr, Egyetem tér 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A munkakör célja a nemzetközi oktatói/kutatói/hallgatói mobilitás támogatása és koordinálása
- A nemzetközi oktatási programokhoz kapcsolódó feladatok jogszabályi előírásoknak megfelelő ellátása, a kapcsolódó nyilvántartási és adatszolgáltatási feladatok maradéktalan teljesítése
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Partner Assistant
1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy- és ügyfél-adminisztráció
- aktív részvétel a szakcsoport számlázásának előkészítésében
- naptárak nyomon követése, határidők betartása
- beérkező ügyfél e-mailek monitoringja
- dokumentum formázások, riportok, összegzések készítése
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
Személyi asszisztens
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Ebben a sokoldalú asszisztensi szerepben kulcsszerepet játszol a felsővezetők és szakmai területek támogatásában, események és tevékenységek összehangolásában.
- Szakmai területek adminisztratív támogatása
- HR adminisztrációban való részvétel
- Rendezvények, csapatépítők szervezése
December 05. -
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Titkársági referens
1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.Br. 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus...
November 14. -
Titkár / Titkárnő
3272 Visonta, Erőmű út 11.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Geológiai és hidrológiai osztály adminisztrációs és ügyintézői feladatainak ellátása
- Irodaszer, egyéb anyagok igényének összeállítása, igénylés SAP rendszerben
- Ariba rendszerben igények kezelése
- Az osztály szerződéseinek nyilvántartása és ügyintézése
- Levelek iktatása
- Nyilvántartások vezetése
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokLétesítménygazdálkodási program kezelése Az Iroda adminisztrációs feladatainak ellátása Követeléskezeléssel kapcsolatos ügyekben részvétel Kapcsolattartás más irodákkal, hivatalokkal, ügyfelekkel személyesen és írásban...
November 17.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi üzemeltetési koordinátor állások, munkák titkárnő, titkár kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!