Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
186 db találat
Szűrés
-
Komplex ügyviteli háttértámogatással segíted a kiemelt szegmensbe tartozó dedikált üzleti ügyfeleidnél felmerült kérdések gyors és szakszerű megválaszolását Gondoskodsz az ügyfelek problémáinak hatékony megoldásáról, akár társterületek bevonásával Elkészíted az ügyfélkapcsolati ü...márc. 26.
-
kapcsolattartás magyarul, illetve angolul beszélő ügyfelekkel telefonon és e-mailben kárigények feldolgozása és továbbítása a szakosztály felé az elbírálás eredményeinek továbbítása ügyfelek felé ügyfélpanaszok kezelése szerződések adminisztratív hátterének támogatása hatékony eg...márc. 26.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...márc. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
Az Ügyfélszolgálatra érkező bejövő hívások és online megkeresések kezelése Az Ügyfelek igényeinek megismerése, maximális kiszolgálása és a számukra legjobb megoldás megtalálása Az Ügyfélkérdések és kérések gyors és precíz megválaszolása, megoldása Több rendszerben történő munkavé...márc. 26.
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkelmárc. 26.
-
Partnerünk a borászat területén tevékenykedik, célja, hogy a magyarországi szőlő-bor ágazat piacképes legyen és fenntartható módon működjön. Támogató csapatukat szeretnék bővíteni első körben két új kollégával, akik egy új belső rendszer (e-pincekönyv) bevezetésével kapcsolatban...márc. 26.
-
beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon, ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtásmárc. 26.
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.márc. 26.
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...márc. 26.
-
megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket, az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez, naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben, közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi s...márc. 26.
-
bejövő ügyféligények telefonon, emailen történő megválaszolása német nyelven kimenő hívások kezelése eseti jelleggel back office feladatok ellátása Reklamációkezelésmárc. 25.
-
Főbb feladatok: Vendégekkel való kommunikáció, írásban és szóban Foglalási rendszerek kezelése HK területtel kapcsolatos feladatok szervezése Egyéb adminisztratív, adatszolgáltatási feladatok Számlák ügyintézése Társosztályokkal való kommunikáció és az ezzel kapcsolatos feladatok...márc. 25.
-
meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása vagy kimenő hívások - visszahívás), megtakarítási szerződéssel rendelkező ügyfeleink tájékoztatása a felhasználási lehetőségekről, teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfélkiszolgálás...márc. 25.
-
B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...márc. 25.
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...márc. 25.
-
Vagyonvédelmi rendszerekből jövő jelzésekre történő intézkedés Kivonuló szolgálatot ellátó személyek (járőrök) irányítása Telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és szerelőkkel (bejövő és kimenő hívások) Adminisztrációs feladatok, ügyfél adatok naprakészségének biztosítása 12 ór...márc. 25.
-
A csapatunk tagjaként te leszel az, aki: a cégünk marketing kampányaira jelentkezett ügyfeleket megkeresi és időpontot ad neki halláscentrumaink egyikébe (nem hideg hívás), kezeli a halláscentrumaink előjegyzéseit, felvilágosítást ad telefonon keresztül, tartja a kapcsolatot a cé...márc. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmárc. 25.
-
Working hours: 8 hours /day between 7:00 and 19:00, but we are open for applications from part-time colleagues as long as you can participate in the 2.5-week full-time training. Competitive Salary: In addition to the base salary, enjoy language- and performance-based bonuses that...márc. 25.