Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák angol nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 12.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ma 11:42
  • bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkel
    ma 11:25
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs (idegen nyelvű) Karriertipp!

    4400 Nyíregyháza, Szegfű utca 58b.
    Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás. A feladatok és a mun...
    ma 10:48
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    tegnap 14:29
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    tegnap 11:20
  • B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...
    ápr. 23.
  • Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...
    ápr. 23.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 23.
  • Az intézmény páciens oldali feladatainak koordinálása Érdeklődők tájékoztatása az intézmény szolgáltatásaival kapcsolatban Páciensfogadás, -koordinálás Ellátási események szervezése, követése, támogatása, rendelésoptimalizálás Az intézményben zajló egészségügyi gondozási folyamat...
    ápr. 21.
  • Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...
    ápr. 21.
  • Főbb feladatok: Vendégekkel való kommunikáció, írásban és szóban Foglalási rendszerek kezelése HK területtel kapcsolatos feladatok szervezése Egyéb adminisztratív, adatszolgáltatási feladatok Számlák ügyintézése Társosztályokkal való kommunikáció és az ezzel kapcsolatos feladatok...
    ápr. 20.
  • Dél-koreai high-tech fogászati implantátum gyártó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba: ÜGYFÉLSZOLGÁLATI / BACKOFFICE MUNKATÁRS.
    ápr. 20.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 16.
  • Rendelésekkel, számlázással, kiszállítással kapcsolatos adminisztráció Rendelés a beszállítóktól Kommunikáció az ügyfelekkel és az értékesítő csapattal Árlisták frissítése CRM rendszerek kezelése Egyéb irodai feladatok
    ápr. 16.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    ápr. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim