Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 13:30 -
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...tegnap 10:20
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...tegnap 10:10
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 16.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ápr. 16.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ápr. 15.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 13.
-
Kizárólag munkanapokon bejövő hívásokat fogadsz, ügyfeleinket tájékoztatod e-mailben és chat-en, a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében is számítunk Rád, ügyféligényekkel kapcsolatos háttérfeladatokat végzel el belső rendszerekben...ápr. 13.
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...ápr. 12.
-
Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban. Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán Gyógyszertári ügyfeleink tájékoztatása, bejelentett...ápr. 12.