Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

34 db találat
Szűrés
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    ápr. 12.
  • Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...
    tegnap 12:32
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    tegnap 11:20
  • B2B leadek generálása, illetve beérkező B2C és B2B leadek kvalifikációja prémium szolgáltatásokat nyújtó CRM és direkt marketing ügynökségünk magyar nyelvű Contact Center csapatának tagjaként. B2B lead generálási feladatok Cégek telefonos megkeresése lead generálási célból hidegh...
    ápr. 23.
  • Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...
    ápr. 23.
  • Ennek a munkakörnek az a célja, hogy: az előkészítő ügyfélkapcsolati és adminisztratív feladatokkal lehetővé tegye, hogy az értékesítő kolléga az értékesítési tárgyalásokkal tudjon főként foglalkozni "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés, szolgáltatás aj...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, írásban és személyesen, támogatás nyújtása a biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos magyar nyelvű kérdésekben, adminisztrációs felületen könnyen megoldható ügyfélproblémák hatékony kezelése, továbbítása és nyomon követé...
    ápr. 23.
  • Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...
    ápr. 23.
  • Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...
    ápr. 22.
  • bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.
    ápr. 22.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 22.
  • You will be a member of a small however cooperative team which serves the clients of BMW Group Romania. Your responsibilities will include supervising and resource management for this small team, as well as being involved in customer service tasks. Supervisor tasks Workforce mana...
    ápr. 22.
  • Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...
    ápr. 21.
  • Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelező
    ápr. 21.
  • A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...
    ápr. 21.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    ápr. 21.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim