-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Irodavezető
1097 Budapest, Máriássy utca 7.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel
- Ügyfelek fogadása és velük történő kapcsolattartás (külföldi és belföldi ügyfelek egyaránt)
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!