Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Személyi asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
32 db találat
Szűrés
-
Általános titkársági adminisztráció (posta és telefon kezelése, iratrendezés) Adatrögzítés Ügyvezető / külső vendégek számára kávé, tea, gyümölcstál bekészítésetegnap 22:17
-
Telefonok kezelése Ügyfelek fogadása Postázás Futárok koordinálása Adminisztratív feladatok ellátásategnap 11:20
-
vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés egyéb adminisztratív feladatok ellátásategnap 11:17
-
Közreműködés az adatfelvételekben Kérdezői munkák segítése, ellenőrzése Egyszerűbb statisztikák vezetése Kvóta menedzselés Kutatói munka segítése Fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása Előszűrés, és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...tegnap 10:20
-
Vendégek fogadása és irányítása Beérkező hívások kezelése Általános recepciós feladatok ellátásategnap 09:17
-
Adminisztratív feladatok ellátása HR osztály munkájának segítésetegnap 05:20
-
teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendőkápr. 22.
-
Közös helyiségek tisztán tartása Vízisporthoz köthető (előkészítő, lezáró, gondnoki) feladatok ellátása Fűnyírás, kertgondozás Telek rendben tartása (közlekedő utak tisztítása) Kültéri eszközök/bútorok tisztítása, rendbe tartása Kisebb meghibásodások javítása Vendéglátás előkészí...ápr. 22.
-
Gépipari, műszeripari termékek rendszerezése és összehasonlítása Fejlesztések, új funkciók tesztelése Hibák, észrevételek dokumentálása Adminisztráció, adatgyűjtés, adatrögzítés Riportok készítéseápr. 21.
-
Marketing és üzleti stratégiai tervek készítése Workshopok digitalizálása a Miro és a FigJam platformokon Meetingeken való részvétel tapasztalatgyűjtés céljából Prezentációkészítésápr. 20.
-
Az ügyvezető munkájának a mindennapi tevékenységeiben Naptárkezelés, találkozók, üzleti megbeszélések, utazások, valamint programok szervezése, ütemezése Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (számlák kezelése, szkennelés, lefűzése, iktatás, ajánlatok készítése, (munka)szerző...ápr. 20.
-
Irodai adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása Dokumentációk kezelése Iroda napi szintű működésének támogatása Egyéb, vezető által kiadott tevékenységek elvégzéseápr. 19.
-
Aktív részvétel a prezentációk, munkasegédletek, hírlevelek és képzési anyagok elkészítésében. A képzési tartalmak felhasználásáról szóló jelentések és elemzések készítése Csapatod napi munkájának támogatása Együttműködés a partnerosztályokkal Egyéb adminisztratív feladatok ellát...ápr. 19.
-
vámkezeléssel kapcsolatos ügyintézés egyéb adminisztratív feladatok ellátásaápr. 19.
-
Rendezvényszervezői tevékenység támogatása Fordítási feladatok ellátása Központi e-mailek kezelése Vizuális anyagok előkészítése A nemzetközi értékesítési csapat támogatása Egyéb adminisztrációs, irodai feladatok ellátásaápr. 19.
-
Utasok tájékoztatása és segítése Self-check in állomásokon való asszisztálás Sorok előszűrése és rendezése az általános pultok előttápr. 19.
-
Bejövő számlák rögzítésének ellenőrzése és könyvelése Készpénzes számlák kezelése napi szinten Részvétel az éves beszámoló következő évre való előkészítésének folyamatában A Bank főkönyvi és számlastruktúráját érintő változásokban való segédlet A havi zárási feladatokban való rés...ápr. 19.
-
Adatszolgáltatási csomagok összeállítása különböző szoftverekkel Amit kínálunk Betanulás után home office lehetőség Br. 1.900 Ft-os órabér Jó munkahelyi légkör Munkaidő 16-20 óra között tartó kötött munkarend, heti 2-3 napbanápr. 19.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
Üzemeltetési adatok gyűjtése, elemzése, kimutatások készítése Részvétel üzemeltetés-szervezési tevékenységekben Üzemeltetési tevékenységek adminisztratív támogatása Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkalápr. 19.