-
Termelési asszisztens
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Beszerzési asszisztens
6724 Szeged, Textilgyári út 4.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termékek felvitele és az adatbázisok kezelése
- Árak beállítása a rendszerben
- Akciók kérése, visszaigazolások elkészítése
- Kimutatások készítése
- Beszerzők munkájának segítése
November 21. -
-
Építésvezetői asszisztens
Csongrád-Csanád megye
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Kereskedelmi és Üzletkötői Asszisztens
6800 Hódmezővásárhely, Szántó Kovács János utca 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat napi munkájának támogatása. - Új ügyfelek felkutatása, első kapcsolatfelvétel,ügyfélbázis frissítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon. - Kiállítások szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel - Marketing csapatunk támogatása ,promóciós...
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Projektekre és kapcsolódó munkákra vonatkozó árajánlatok, árajánlatkérések, vállalkozási-, tervezési- és alvállalkozói szerződések, levelek és egyéb dokumentumok előkészítése iratminták alapján.
- Projekt adatbázis kezelése (Microsoft Dynamics NAV), naprakész vezetése, karbantartása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Műszaki és ingatlangazdálkodási asszisztens
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 500e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A műszaki vezető és az ingatlangazdálkodó napi munkájának támogatása
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk és jelentések készítése, nyilvántartása, archiválása
- Operatív e-mailek és telefonok kezelése
- Érdemi műszaki és ingatlangazdálkodási ügyintézés a szakterületek vezetőinek irányításával
November 17. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljeskörű elvégzése
- normázott munkalapok lezárása
- munkalapok előírásszerű archiválása
- műszaki vizsgák érvényességének folyamatos nyomon követése, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a munkafelvevőknek
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!