Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Szakmai asszisztens állások, munkák Budapesten

50 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...
    ma 11:04
  • Kapcsolattartás a bevizsgáló intézetekkel Katalógustermékek bevizsgálási riportjainak és megfelelősségi nyilatkozatainak biztosítása Termékbevizsgáló laboratóriumoktól, illetve beszállítóktól érkező termékbevizsgálási jegyzőkönyvek ellenőrzése, feldolgozása, adatbázisban való kez...
    ma 12:10
  • Ügyfélszolgálat munkájának támogatása Jelentős mennyiségű adminisztrációs feladatok ellátása (adatrögzítés, adatbevitel) Kapcsolattartás az ügyfelekkel (írásban, telefonon) Kapcsolattartás a társosztályokkal Rendelések feldolgozása, nyomon követése  
    ma 09:05
  • Retail asszisztens

    1037 Budapest, Kunigunda útja
    A Retail vezető munkájának napi adminisztratív-asszisztensi támogatása, döntés-előkészítés. A külföldi Country manager munkájának támogatása. Field managerek és Készletgazdálkodó kollégák munkájának támogatása. Kapcsolattartás a bevásárlóközpontok menedzsmentjével. Márkaboltoktól...
    tegnap 17:25
  • Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása Találkozók, programok és megb...
    tegnap 13:07
  • Az iroda zavartalan működésének biztosítása: Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés) Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszk...
    tegnap 13:07
  • Marketing asszisztens

    1117 Budapest, Hunyadi János út 16.
    Kisebb tartalomgyártási feladatok a Kulcspatikák különböző kommunikációs csatornáira, marketing eszközeihez Honlap és social oldalak admin felületeinek kezelése Marketing osztály szerződéseinek, számláinak kezelése Nyereményjátékok hátterének intézése Egyéb szervezési és adminisz...
    tegnap 12:10
  • Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...
    tegnap 11:07
  • Az alábbi feladatellátásokra keressük leendő munkatársunkat: beszerzési igények ellenőrzésére, nyomon követésére, ajánlatkérések és tenderfelhívások elkészítésére, megküldésére – az ajánlatok kiértékelésére, majd a beszerzési szabályzatunk szerinti jóváhagyásának folyamatára, új...
    ápr. 23.
  • Irodavezető asszisztens

    1037 Budapest, Montevideó utca
    Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek  Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...
    ápr. 23.
  • IT asszisztens

    1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
    A fejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettes hatáskörébe tartozó utasítások kiadása Asszisztensi feladatokkal kapcsolatos hatékonysági javaslatok megfogalmazása Asszisztensi támogatása az IT igazgatóságon belüli bizonyos szakterületeknek IT beszerzésekben való részvétel, a bes...
    ápr. 23.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    ápr. 23.
  • Általában: dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése. általános titkárnői feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása). Igény szerint: a személye...
    ápr. 23.
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    ápr. 23.
  • bérlőkkel, partnerekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása bérlői kimenő számlák készítése ingatlannal kapcsolatos beérkező számlák ellenőrzése, felosztása, adminisztrálása ingatlan portfólióval kapcsolatos adatszolgáltatások inga...
    ápr. 22.
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    ápr. 22.
  • Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim