Szakmai asszisztens állás, munka

31 db találat
  • Personal Assistant (to Board Member)

    Budapest
    Supporting the Owners with administrative tasks Preparing presentations Organizing meetings and business travels Financial administration Handling phone calls and e-mails Managing translation tasks
  • Irodai Asszisztens

    1182 Budapest, Fiume utca 15.
    Ügyfelekkel való kapcsolattartás – beszállítói rendelések kezelése, visszaigazolása, nyomon követése. Árajánlatok és megrendelések készítése magyarországi, illetve külföldi partnerek részére. Egyéb, az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása. Szállítmányok/c...
  • Senior Közbeszerzési tanácsadó / Referens

    Budapest, II. kerület
     Közbeszerzési tanácsadói feladatok ellátása  Közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig  Közbeszerzési eljárásokban ajánlattevői/részvételre jelentkezői oldalon
  • Professional Assistant to the CEO

    1062 Budapest, Aradi utca 8.
    Tasks and responsibilities: The key purpose of the role is to provide professional support to the CEO in the implementation of key projects/initiatives, liaise with stakeholders, and to oversee/organize the CEO’s diverse activities. This position has a range of operational, proje...
  • Kereskedelmi szakreferens

    1213 Budapest, Puli sétány 2-4.
    napi szintű operatív feladatok Beérkező igények koordinálása Német és angol nyelvű partnereinkkel (Vevő, szállító) napi szinten való kapcsolattartás megrendelések leadása beszállítók részére, határidőre történő visszaigazolása, fuvar szervezése, számlázás és mindezen folyamatok n...
  • Értékesítési asszisztens / értékesítési munkatárs

    Budapest, X. kerület Albertirsai út 3.
    Értékesítési adminisztráció / kisker partner értékesítés ellátása Vásárlóink elégedettségének biztosítása Minőségi vevőkiszolgálás szinten tartása és folyamatos fejlesztése Akciós ajánlása, telefonos és üzlettéri termékajánlás Számlázás, egyéb adminisztrációs feladatok...
  • Irodai asszisztens

    3525 Miskolc, Szentpáli utca 2-6.
    Az üzlet központi adminisztratív, napi működésével összefüggő feladatok ellátása Számlák érkeztetése, iktatása, kezelése és továbbítása  Készletnyilvántartó program kezelése Házipénztár vezetése Leltározásban való aktív részvétel Árubeszerzés, akciók szervezése Kapcsolattartás a....
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    170 000 Ft
  • Titkárnő / Irodai adminisztrátor

    1193 Budapest
    - Napi adminisztráció (levelezés, postázás, e-mailek kezelése, szerződések előkészítése, rendszerezése, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás partnerekkel, nyilvántartások készítése,) - Szervezési feladatok - Irodavezetői asszisztencia (az ügyvezető munkájának segítése)...
  • Irodai munkatárs Karriertipp!

    1195 Budapest, Hofherr Albert utca 3.
    értékesítési feladatok (megrendelések fogadás és feldolgozása, új hazai és nemzetközi ügyfelek felkutatása és megkeresése) adminisztratív feladatok (beszerzés, értékesítés, pénzügyi folyamatok, reklamációk iktatása és nyomon követése, levelezés magyar- és angol nyelven) marketing...
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    300 000 Ft
  • Logisztikai asszisztens értékesítési területen

    Budapest, XI. kerület
    támogató adminisztratív folyamatok és rendszerek kezelés (kimutatások, adatbázisok, stb.); Részvétel az értékesítés megtervezésében, elemzésében és beszámolásában; teljes autóátadási folyamatban való részvétel, beleértve a logisztikai beszállítókkal történő kapcsolattartást is...
  • Szoftverfejlesztési/ Alkalmazás asszisztens

    Budakalász, 2011 Szentendrei út 1-3.
    A cég szoftverfejlesztési tevékenységének adminisztratív támogatása A szoftverfejlesztőkkel együttműködve funkció, felhasználói és egyéb leírások készítése Funkciótesztelésekben való aktív részvétel Oktatások, továbbképzések megtartása
  • Pénzügyi asszisztens

    Budapest III. kerület
    Házipénztár kezelése Kimenő számlák kiállítása, számlareklamációk kezelése Napi elszámolások feldolgozása Könyvelővel való kapcsolattartás Kollégákkal való pénzügyi elszámolás Vevői szerződések kezelése, rögzítése Fénymásolás, fax és telefonok kezelése Kimenő és bejövő levelezése...
  • Contract Administrator and Office Assistant

    1124 Budapest, Csörsz utca 43.
    Scope of the role:   The role of Contract Administrator and Office Assistant is to support with the organization and running of the daily trade and administrative operations of the company. He/she will assist management, local team and all visitors to the company by handling offi...
  • Junior Értékesítő / Értékesítést támogató munkatárs

    Bicske
     Készletnyilvántartással kapcsolatos feladatok elvégzése  Hirdetések frissítése  Adásvételi szerződések előkészítése  Félpótkocsik értékesítésével és beszerzésével kapcsolatos egyéb adminisztratív feladatok elvégzése  Átadási dokumentumok előkészítése, átadások lebonyolítása...
  • Webáruház asszisztens / értékesítő

    Debrecen, 4030 Gázvezeték utca 10.
    ügyfélfogadás, tájékoztatás (a vásárlók részére pontos, magasszintű információk nyújtása a termékekről) értékesítési folyamat ügyvitelének bonyolítása (számlázás, árajánlat kezelése, megrendelések rögzítése, fuvarlevél készítése) bejövő hívások kezelése (telefonos megrendelések r...
  • Pénzügyi - adminisztratív munkatárs

    1195 Budapest
    Pénzügyi előkészítés a főkönyvelő részére. Beérkező és kimenő számlák feldolgozása és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben. Házipénztár kezelése. Kapcsolattartás a vevőkkel és a beszállítókkal, kereskedelmi és pénzügyi területen. Kereskedelmi folyamatok rögzítése a vállalat...
  • Adminisztrációs munkatárs

    Budapest XXI. kerület
    rendelések kezelése, összeállítása, feldolgozása beérkező e-mailek kezelése  telefonos egyeztetés ügyfelekkel kapcsolattartás németországi partnereinkkel e-mailben könyvelő irodának szükséges dokumentumok összegyűjtése, továbbítása számlák kezelése, bevételezése, ügyviteli szoftv...
  • Irodai asszisztens

    Budapest XIII. kerület
    - Irodai adminisztratív feladatok ellátása (postázás, irodaszerek beszerzése, nyomtatás, scannelés) - Pénzügyi anyagok érkeztetése, elektronikus kezelése - HR terület támogatása (interjúk szervezése, HR dokumentáció kezelése