-
Beszerzési asszisztens
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- beszerzési megrendelések ügyintézése a vállalatirányítási rendszerben,
- belföldi megrendelések visszaigazolása és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben,
- árajánlatok bekérése, adminisztrációja, összegzése,
- elfekvő tételek nyilvántartása, javaslatok előterjesztése,
November 25.• Előre sorolva 8 órája -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
-
Irodavezető
Hibrid • Pest megye, Törökbálint
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör célja: A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása. Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
- A cégvezetés napi munkájának támogatása
December 04. -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
Diszpécser Asszisztens
Pest megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vezető diszpécser napi munkájának támogatása
- Emelőállványokkal kapcsolatos diszpécseri feladatok ellátása
- A szükséges gépek rendelkezésre állásának biztosítása és foglalása
- Ki- és beszállítások megszervezése
- Hatósági engedélyek intézése és szükség esetén kísérő jármű biztosítása
November 17. -
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Ügyfélszolgálati vezető
2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a részleg vezetői feladatainak ellátása a tervezéstől az ellenőrzésig
- éves költségvetés tervezése, követése és megtartása
- szerviztevékenység irányítása és hatékonyságának biztosítása
- beérkező megkeresések és panaszok kezelésének irányítása, a munkatársak támogatása
November 07.• Előre sorolva november 30. -
-
-
Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az adatvédelmi megfelelés biztosítása érdekében az érintett társosztályokkal együttműködve a cégek adatkezelési-adatvédelmi teendőinek önálló és proaktív intézése, különösen:
- adatvédelmi kérdésekben tanácsadás nyújtása az érintett területek számára;
November 25.• Előre sorolva 8 órája -
-
Iskolatitkár
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése (pl. beiratkozási dokumentumok előkészítése, órarendek készítése; KRÉTA -rendszerben történő adminisztráció)
- beiratkozás, iskolai események szervezésének segítése
- az iskola tanulói és dolgozói adatainak kezelése, nyilvántartása
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
2085 Pilisvörösvár, Klapka utca 34.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- áru átvétele
- áru betárolása
- áru beadása az üzembe
- adminisztráció elvégzése az ügyviteli szoftverben
November 28.• Előre sorolva december 5. -
-
2310 Szigetszentmiklós
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szállítólevél alapján összekészített gumiabroncsok pakolása autóra, kiszállítása és tételes átadása- átvétele a telephelyen az illetékes kollégának
- Bizonylatok kezelése és adminisztrációja
- Menetlevél pontos vezetése
- Szállító járművek, munkakörnyezet tisztán tartása
December 05. -
-
Osztályvezető
Stop Shop - Gödöllő, Bossányi Krisztina utca 2, 2100
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nálunk arra koncentrálhatsz, amiben igazán jó vagy:
- Az osztály munkatársainak vezetése, fejlesztése és motiválása, hogy együtt érjétek el a kitűzött célokat
- Az osztály üzemeltetése, tanácsadás és értékesítés
- Adminisztráció és leltár feladatok
- Panaszkezelés
November 26.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
-
Takarítási területi vezető
Budapest, Pest megyeNettó 450e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- több munkaterületen a takarítási munkafolyamatok, takarítási eredmények ellenőrzése, azok folyamatos kontrollálása
- munkaeszközök leltározása, pótlása igény szerint, ezekkel kapcsolatos adminisztráció
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Iskolaigazgató-helyettes
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az igazgató munkájának támogatása az intézmény szakszerű és törvényes működtetésében.
- A pedagógiai program és éves munkaterv megvalósításának szervezése, ellenőrzése.
- A tanügy-igazgatási, adminisztratív feladatok koordinálása (órarend, helyettesítések, KRÉTA-rendszer).
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a munkatársak szakmai munkájának menedzselése és az intézmény működésének biztosítása
- minőségi ellátás működésének szakmai támogatása
- az adminisztráció naprakész vezetése
- munkatársak beosztásának tervezése
- más szociális intézményekkel, önkormányzattal történő kapcsolattartás
December 05. -
Pénzügyi vezető
2600 Vác, Gödöllői út 51.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A cég pénzügyi működésének támogatása, adminisztratív és operatív pénzügyi feladatok önálló ellátása.
- Számlázás, számlázó program segítségével, teljesítési igazolások alapján, táblázatok készítése.
November 22.• Előre sorolva december 4. -
Építésvezető
Budapest, Pest megyeNettó 500e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kivitelezési folyamatok önálló irányítása, szervezése, ellenőrzése, minőség és határidők betartása
- Szükséges adminisztráció naprakész vezetése
- Alvállalkozó és saját munkaerő vezetése irányítása, teljesítmények megkövetelése, ellenőrzése
- Építési naplók vezetése és ellenőrzése
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Munkavédelmi asszisztens
2040 Budaörs, Szabadság út 301.
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi, heti, havi, negyedéves és ad hoc kontrolling riportok, kimutatások készítése(pl. árréstömeg, működési költségek, készletérték és mozgások, áralakulás, üzleti eredményhatások)
- Automatizált riportok fejlesztése és üzemeltetése (eredménykimutatás, cash-flow, költséganalízis)
November 19.• Előre sorolva december 5. -
-
Töltőállomás Üzemeltető Partner
Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye
-
Szakmai tréningek
- Vállalkozói
-
Workstation • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Magyar felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ORLEN töltőállomás önálló, vállalkozói alapon történő teljes körű üzemeltetése
- A töltőállomás biztonságos, szabályos működésének biztosítása
- A shop és szolgáltatások értékesítésének irányítása, eredmények javítása
- Készletgazdálkodás, pénzkezelés, riportálás és adminisztráció
December 03. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!