Adminisztrátor, Dokumentumkezelő állás, munka

264 db találat
  • Postai ügyfélszolgálati ügyintéző

    Várpalota
    Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Hírlapelőfizetések és sorsjegyek kezelése, forgalmazása
  • Sales adminisztrátor

    1026 Budapest, Gábor Áron utca 28.
    Céges CRM folyamatok támogatása Meglévő és új partnerekkel való kapcsolattartás Sales témájú megkeresések megválaszolása email-ben és telefonon Tárgyalásokon való részvétel, cégbemutatás, prezentáció Ajánlatok megírása, kiküldött ajánlatok nyomon követése Szerződések előkészítése...
  • Irodai Asszisztens

    1182 Budapest, Fiume utca 15.
    Ügyfelekkel való kapcsolattartás – beszállítói rendelések kezelése, visszaigazolása, nyomon követése. Árajánlatok és megrendelések készítése magyarországi, illetve külföldi partnerek részére. Egyéb, az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása. Szállítmányok/c...
  • Telefonos ügyintéző Karriertipp!

    4024 Debrecen, Vármegyeháza utca 5.
    Bejövő ügyfélszolgálati hívások fogadása E-mailek megválaszolása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Biztosítási termékek értékesítése
  • Kereskedelmi ügyintéző

    1031 Budapest, Szentendrei út
    A kereskedelmi ügyviteli szoftver kezelése, Közbeszerzési pályázatok elkészítésé Árajánlat-adása, vevői rendelés kezelése, visszaigazolása, beszállítói rendelések készítése, szállítólevelezési és egyéb áruforgalommal kapcsolatos tevékenységek végzése Vevők értesítése, szállítmány...
  • Követeléskezelési tanácsadó (Call center munkatárs)

    1132 Budapest, Váci út 30.
     ügyfelek telefonon történő megkeresése és folyamatos kapcsolattartás,  kimenő hívások kezdeményezése, bejövő telefonhívások fogadása, valamint a hívások teljes körű adminisztratív ügyintézése,  részletes tájékoztatás nyújtása az ügymenetről, szolgáltatásról, egyéb közérdekű i...
  • Adminisztrátor

    1239 Budapest, Európa utca 10.
    Rendelések, be és kimenő szállítmányok rögzítése, készletnyilvántartás pontos vezetése, egyéb könyvelési feladatok ellátása Napi kommunikáció ügyfelekkel és kapcsolattartás társosztályokkal Beérkező és kiadott göngyölegek nyilvántartásának vezetése EKAER kötelezettséggel kapcsola...
  • HR projekt asszisztens (Határozott idejű)

    Komárom
    toborzási projektek támogatása, lehetséges jelöltek felkutatása, első kapcsolatfelvétel és az érdeklődés felkeltése, telefonos előszűrés, tesztírások, interjúk szervezése, beléptetéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. HR csapat munkájának támogatása...
  • Toborzó

    Komárom
    fizikai munkaerő toborzása, kiválasztása, álláshirdetések szerkesztése, kezelése, jelöltek előszűrése, tesztelése, interjúzása,
  • Office Referens

    Budapest
    Dokumentumok, szerződések karbantartása, archiválása, iktatása szerződéses határidők nyomon-követése, riportálása postaküldemények koordinálása, iktatása, szétosztása céges autó- és mobilflotta ügyintézés, tájékoztatás a kollégák számára karbantartási és javítási munkák megrendel...
  • Kereskedelmi és Kommunikációs munkatárs

    1033 Budapest, Bogdáni út 1.
     Ügyfelek teljeskörű kiszolgálása, bútorozási projektek tanácsadása, koncepciója, ajánlatok és megrendelések kezelése a kapcsolódó operatív és adminisztratív feladatokkal (számlázás, rendelés, visszaigazolás stb.) [nem várunk el meglévő termékismeretet, mindenre megtanítunk]  Ü...
  • Irodai asszisztens

    1044 Budapest, Óradna utca
    Adminisztrációs feladatok ellátása Adatrögzítés, szkennelés Postázás intézése Pojektmenedzserek napi munkájának segítése Dokumentumok, iratok lefűzése/kategorizálása
  • Recepciós-koordinátor

    1124 Budapest, Fodor utca 140.
    Páciensek fogadása, koordinálása Időpontfoglalások feldolgozása telefonon, e-mailben Átfogó szervezési és adminisztrációs feladatok Orvos és asszisztens kollégáink munkájának teljes körű támogatása Pénzkezelés Páciensekkel való kapcsolattartás  
  • Titkárnő / Irodai adminisztrátor

    1193 Budapest
    - Napi adminisztráció (levelezés, postázás, e-mailek kezelése, szerződések előkészítése, rendszerezése, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás partnerekkel, nyilvántartások készítése,) - Szervezési feladatok - Irodavezetői asszisztencia (az ügyvezető munkájának segítése)...
  • Pénzügyi- számlázási munkatárs

    6000 Kecskemét, Ipar utca 6.
    A pénzügyi osztály feladataihoz kapcsolódó adminisztrációs teendők segítése szerződések kezelése, rendszerezése számlázás és számla készítési folyamatok elsajátítása Számlázáshoz partnerekkel való egyeztetés időszaki elszámolási ügyletek okmányainak ellenőrzése, előkészítés...
  • Reklamációs ügyintéző

    Rugalmas munkavégzési hely
    a társaság termékeire bejelentett minőségi kifogások helyszíni kivizsgálása, a reklamációk rendezésére vonatkozó állásfoglalás, döntés előkészítése, reklamációs ügyintézés adminisztrációs feladatainak elvégzése, javaslattétel a tapasztalatok alapján a gyártás, fejlesztés módosítá...
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában