Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

47 db találat
Szűrés
  • A munkakör célja a társaság felsővezetőjével való közvetlen együttműködés, részére személyi asszisztensi feladatok teljeskörő ellátása, az iroda működéséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátásával együtt.   A feladatok részletesebben:  napi-, heti-, időszakos programt...
    Friss
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    ma 09:41
  • A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...
    ma 09:10
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    ma 00:45
  • általános adminisztrációs feladatok kapcsolattartás a munkatársakkal kimutatások, beszámolók készítése
    ma 00:40
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    tegnap 15:20
  • projektek műszaki előkészítése, a vezető munkatársak projektjeinek adminisztratív támogatása, projektek követése, lezárása, együttműködés a társosztályokkal, kapcsolattartás az építésvezetőkkel, építési naplók vezetése, időterv készítése és annak követése, belső értekezletek, bel...
    tegnap 12:40
  • A munkakör célja a vevői megrendelések teljesítési szintjének biztosítása és növelése, az ehhez kapcsolódó adminisztrációs, logisztikai, raktározási és áru beszerzési feladatok ellátása. Főbb feladatok: megrendelések összeállítása és elküldése a beszállítóktól érkező áruk átvétel...
    tegnap 10:05
  • As a member of the executive assistant team you are going to assist to the local management and perform following duties: Providing office support services in order to ensure efficiency and effectiveness; Keeping in touch with the management of all Kronospan-sites, official autho...
    tegnap 07:25
  • Kereskedelmi ügyintéző

    3530 Miskolc, Arany János utca 11-13.
    termékek rendezése, rendszerezése áru átvétele rendelések előkészítése, csomagolása csomagolóanyag előkészítése készletfigyelés leltározásban történő részvétel adminisztratív feladatok
    tegnap 00:40
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    ápr. 23.
  • napi adminisztratív tevékenységek nyilvántartások, adatbázisok kezelése üzleti levelezés projektek koordinációja
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 22.
  • A munkakör célja: Központi iroda működésének biztosítása, a feladatok összehangolása Felsővezetők munkájának teljeskörű támogatása Tulajdonosok részére személyi asszisztensi feladatok ellátása Ezek lesznek a te feladataid: A cég felsővezetőinek teljes körű személyi asszisztensi é...
    ápr. 22.
  • Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követesé Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása Beérkező hívások fogadása Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külö...
    ápr. 22.
  • Warehouse administrator

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentation
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim