Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Márka- és termékmenedzser állások Budapesten egyetemi végzettséggel
8 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 22.
-
Kidolgozni és aktualizálni a hatáskörbe tartozó termékek, szolgáltatások vonatkozásában az üzletpolitikai irányelveket, a termék-stratégiát és az ehhez tartozó dokumentációt, valamint megvalósítani az elfogadott termékstratégiát. Meghatározni a termékek piaci pozícionálást, illet...ápr. 22.
-
Kidolgozni és aktualizálni a hatáskörbe tartozó termékek, szolgáltatások vonatkozásában az üzletpolitikai irányelveiket, a termék-stratégiát és az ehhez tartozó dokumentációt. Megvalósítani az elfogadott termékstratégiát. Meghatározni a termékek piaci pozícionálását, kialakítani...ápr. 22.
-
Teljes portfólió értékesítése meglévő és új partnereknek Ügyféltalálkozók szervezése Ügyfélkapcsolatok kiépítése, szerződéses feltételek kialakítása Üzleti tárgyalások szervezése és lebonyolítása Kapcsolatteremtés belföldi és külföldi partnerekkel A cég képviselete kiállítá...ápr. 21.
-
The global brand manager develops the global brand strategy and supports & monitors its implementation at subsidiary level in the Richter global market. Responsible for successful launch and longest possible life cycle of the assigned products/brands and product group, taking int...ápr. 21.
-
Execution of KFC brand marketing plan in consistency with the brand strategy. Coordinating impactful activities with the support of Brand and Marketing manager. Developing effective and consistent communicational plan in line with brand communicational strategy. Supporting appoi...ápr. 20.
-
Our new colleague will play an important role in driving the success of the assigned brands / products. He/she will be the brand “owner”, responsible for the P&L management and for the strategic development of the brand. He/she will oversee the entire product lifecycle, from rese...ápr. 09.