Állások, munkák és állásajánlatok

12 db találat
  • Customer Service Operator

    Budapest, VIII. kerület
    Ügyfelekkel való kapcsolattartás írásban, telefonon, esetenként személyesen A szállítmányok helyzetének, állapotának nyomonkövetése napi szinten Szállítmányokkal kapcsolatos jelentések ellenőrzése Pontos, időben történő számlázás az ügyfelek felé Partnerekkel való...
  • Operational Business Controls Analyst

    Budapest
    Conduct testing of local and global control points via samples requested from partnersConduct pre-validation of test results submitted by service providersHandle and report compliance defects, request action plans and root cause analysesPerform.
  • Communication Coordinator (IBM)

    Budapest
    Arrange and Observe Collections and shipments with contracted carriers from the warehouses towards the Client, Customers, Final Address;Track, follow up the shipments and contact involved parties (customer,carrier, warehouse) to locate shipments and ensure of...
  • Szállítmányozási koordinátor

    Budapest
    Közvetlen és magas szintű, kulcsfontosságú ügyfélszolgálati szerep betöltése, továbbá az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok teljes körű támogatása Problémák azonosítása, információk gyűjtése és az okok elemzése, megoldási javaslatok kidolgozása Beérkező e-mailek kezelése,...
  • Order Management Coordinator

    Budapest, IX. kerület
    To ensure a fast order flow, exception handling and export control and provide professional track & trace information towards Zeiss internal parties and their end-users alike to achieve the highest level of transparency and customer satisfaction. Exception...
  • Rendelésfeladó

    1116 Budapest
    Mit fogsz csinálni? Beérkező internetes, viszonteladói és telefonos rendelések számítógépes feldolgozása Termékek címkézése, feladásra felkészítése, pakolása, rendszerezése Megrendelések összekészítése, csomagolása,...
  • German speaking Customer Service Specialist

    Budapest
    maintaining customer and material master database entering customer orders and following them up managing customer requests and queries logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion interacting with customers and stakeholders in a...