Jogi asszisztens, adminisztratív munkatárs állások, munkák

24 db találat Szűrés
  • Friss
  • Munkatársunk főbb feladatai: 2 munkacsoport – köztük az Irodavezető ügyvéd munkájának asszisztensi tevékenységgel történő támogatása telefonos és egyéb ügyintézés emailek és levelek kezelése irodai aktarend /ügyiratkezelés-nyilvántartás/ betartása: iratfűzés, másolás, irattárazás...
    tegnap 12:33
  • Az ügyvédi iroda napi és általános adminisztratív feladatainak teljes körű ellátása: telefonhívások kezelése, iktatás, postázás, iratok és dokumentumok kezelése, rendszerezése Szerződések, beadványok előkészítése, meghatalmazások készítése Beadványok benyújtása, cégkapu, ÁNYK, MO...
    febr. 06.
  • Dr. Pataki Zoltán Végrehajtói Irodája (XIII. kerület)   pályázatot hirdet   végrehajtó-helyettes - végrehajtó-jelölt / végrehajtási ügyintézői   munkakör betöltésére.   Felhívom a tisztelt jelentkezők figyelmét, hogy a munkáltató kifejezetten olyan pályázók jelentkezését várja, a...
    febr. 06.
  • A Vezérigazgató feladatainak szakmai támogatása A Vezérigazgatóság adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása Tárgyalások, értekezletek egyeztetése, megszervezése és előkészítése, emlékeztetők, jegyzőkönyvek készítése, az abban kiadott feladatok nyomon követése Kapcsolatt...
    febr. 05.
  • Szerződések ellenőrzése és vállalatirányítási rendszerben való kezelése, nyomon követése Szerződések jogi véleményezése, véleményeztetése és aláírási folyamatának koordinálása Szerződések és a szerződésekhez kapcsolódó egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása Szerződésmódo...
    febr. 03.
  • Nemzeti és uniós eljárásrendben közbeszerzési eljárások önálló előkészítése, koordinálása és folyamatos adminisztrálása; Közbeszerzési eljárások előkészítése során megfelelés a Kbt.-nek, a kapcsolódó jogszabályoknak, valamint az intézményi előírásoknak (elvárt a teljes adminisztr...
    febr. 03.
  • Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját. Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamego...
    febr. 03.
  • Recepciós

    1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3.
    Főbb feladatok, munkák: ·   Ügyfelek fogadása, felszolgálás ·   Telefonok / e-mailek fogadása, önálló kezelése ·   Postai ügyintézés, levelek teljeskörű érkeztetése, iktatása, határidők nyilvántartása ·   Adminisztrációs teendők ·   Általános önálló ügyintézés, valamint az irodai...
    febr. 02.
  • - kapcsolattartás a lengyel szerződéses viszonyban álló partnereinkkel - adminisztratív, banki, hivatali ügyintézés - projekt teljeskörű támogatása - a projekt megvalósulása során fellépő problémák konstruktív kezelése
    febr. 02.
  • Parkolási pótdíjakból eredő követelések teljeskörű kezelése, hatóságokkal való kapcsolattartás, jogi folyamatok indítása, megindított folyamatok kezelése, illetve lezárása Kimenő levelek szerkesztése jogi eljárás alatt lévő magánszemélyek, cégek részére, Postázás, irattározás Ügy...
    febr. 02.
  • Ügyvédek munkájának teljes körű támogatása Általános asszisztensi feladatok Dokumentumok szerkesztése/kezelése/rendszerezése Elektronikus iratbeadás Ügyfélkapu/cégkapu/tárhely kezelése Tulajdoni lapok/cégkivonatok lekérése Kapcsolattartás a közjegyzőkkel Kapcsolattartás az ügyfel...
    febr. 02.
  • ügyvédek és jogi munkatársak napi munkájának támogatása érkező és kimenő levelek, fax és telefonhívások kezelése határidők nyilvántartása és figyelemmel kísérése ügyfelekkel való kapcsolattartás és levelezés magyar és német nyelven jogi asszisztensi feladatok (cégnyilvántartási é...
    febr. 01.
  • Az Önkormányzat, mint tulajdonos feladatához fűződő ügyekben (ingatlan bérbeadás, értékesítés, egyéb tulajdonosi állásfoglalást igénylő ügyek) válaszlevelek, feljegyzések, szerződések előkészítése Ingatlanok hasznosításával kapcsolatos teljes körű ügyintézés, pályázatok előkészít...
    febr. 01.
  • Főbb feladatok, munkák: - ügyfelekkel való telefonos és személyes kapcsolattartás - letiltások, hatósági átutalási megbízások kiadása - ingó / ingatlan foglalás adminisztratív előkészítése - beérkező iratok megválaszolása, - pénzügyi tételek rögzítése, teljesítések nyomonkövetése...
    febr. 01.
  • részvétel szerződéstervezetek, szerződésmódosítások előkészítésében, jogi véleményezésében előterjesztések készítése a képviselő-testület és bizottságai üléseire és az előterjesztések jogi-törvényességi ellenőrzésében való részvétel, a képviselő-testületi és bizottsági döntések v...
    febr. 01.
  • Jogi asszisztens

    1113 Budapest, Karolina út 17.
    a Társaság jogi csapata feladatainak teljes körű adminisztratív támogatása; szerződések előkészítése, nyilvántartása, ideértve különösen a szerződések ellenőrzését és a vállalatirányítási rendszerben való kezelését, nyomon követését; szerződések aláírási folyamatának koordinálása...
    febr. 01.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim