Állások, munkák és állásajánlatok

7 db találat
  • Windows Server rendszermérnök (Budapest/Debrecen)

    Budapest/Debrecen
    Microsoft Windows Server alapú infrastruktúra üzemeltetése, támogatása ügyfeleinknél Részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban, projektfeladatokban
  • Installations Scheduler – German speaker

    Debrecen
    Reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontractor technicians Escalate all order issues with Operations Management team Participate on weekly installations review calls providing updates on outstanding orders Understanding of...
  • IT Help Desk Team Leader L1.5

    Debrecen
    Maintain the day to day operation of the team by developing schedules; assigning and monitoring work; gathering resources; implementing productivity standards; resolving operations problems; maintaining reference manuals; implementing new procedures Monitor and manage Team...
  • IT Help Desk Service Delivery Manager L1.5

    Debrecen
    Responsible for the delivery of all Managed Services within the team Ensure the Services are delivered to a consistently exceptional standard and as defined in the SOWs Line manager and point of escalation for the agents providing the delivery of the Services Work with the...
  • SCCM rendszermérnök

    Budapest vagy Debrecen
    Ügyfeleink klienseinek és Windows szervereinek központi menedzselése. Windows és Windows Server operációs rendszerek központi telepítésének, frissítésének tervezése, implementálása, karbantartása. Alkalmazáscsomagok készítésének, frissítésének tervezése, implementálása. A...
  • Folyamatfejlesztő/ ERP tanácsadó

    Debrecen ,Karcag ,Nyírlugos
    Meglévő ERP rendszer folyamatainak megismerése és átvilágítása, Javaslattétel új megoldások ERP rendszerbe történő implementálására, tervezés, tesztelés Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Területi igények megfogalmazása/specifikálása a fejlesztők irányába Javaslattétel...
  • IT Help Desk Agent L1.5 (24x7)

    Debrecen
    Handling contacts via various channels such as phone and email Provide technical support with system operation issues Log analysis Collecting log and system status information by remote access to customer systems Search for same or similar cases in the ticket log system and...