Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Gödöllőn 3-5 év tapasztalattal
26 db találat
Szűrés
-
Munkatársat keresünk ! Minden héten hosszú hétvége! :) Hétfőtől - csütörtökig napi 10 óra,Péntek, szombat, vasárnap Szabad! CNC esztergályos / programozó pozícióba. Cégünk fogaskerekek és egyéb alkatrészek tervezésével, gyártásával foglalkozik. Szadai Fogaskerékgyártó üzemünkbe...tegnap 12:05
-
Join our dynamic Team as a Senior Fraud Analyst at Avis Budget Group BSC in Budapest! Are you an enthusiastic and driven individual with a passion for complex tasks? Avis Budget Group is seeking a motivated Senior Fraud Analyst to join our Security team. If you're ready to take o...ma 20:27
-
Improving our existing camera products Camera firmware related development tasks Software integration related development tasks Support of ongoing projects Preparing development documentation Camera WEB UI developmenttegnap 16:44
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 15:30
-
az informatikai eszközök üzemeltetése; (HW, hálózatok, SW) a telephelyek IT infrastruktúrájának működési és biztonsági felügyelete karbantartások és fejlesztések, beszerzés és rendszerbe állítás munkatársak (felhasználók) támogatása, oktatása jogosultság kezelés és rendszer-admin...ma 14:55
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 08:00 -
Routing & switching valamint határvédelmi rendszerek tervezési, létesítési, migrálási, üzemeltetési feladatok végrehajtásában való részvétel Szakmai támogatása a mérnök és az L1 kollégáknak Partnerekkel való kapcsolattartás és a kapcsolódó IT projektekben való részvétel...ma 07:50
-
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...ma 00:50
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...tegnap 19:10
-
Környezeti háttér: elsősorban egy ügyfelünk kiszolgálása, akik elektromos jármű töltőállomásokat építenek, ehhez én és pár kollégám tervezzük és konfiguráljuk a MikroTik eszközöket. Helyszíni munkánk nincs, mindent távolról intézünk - néha este is dolgozunk, - és gyakran angolul...tegnap 18:35
-
Ügyfél által igényelt szolgáltatás létesítése, átépítése az adott ingatlanon belül TV -, Internet-, Telefon szolgáltatások üzemeltetése, hibaelhárítása DIGI által rendszeresített eszközök, kiegészítő berendezések beállítása / telepítése (mint pl. switch, router, settopbox, CAM mo...tegnap 16:30
-
Ebben a pozícióban a Te feladatod lesz az egyik telekommunikációs partnercégünk aktuális és most épülő, microservice alapú ügyfélkiszolgáló rendszereinek üzemeltetése. Napi feladatként hibákat kezelsz a különböző portal szakrendszerekben, gyors és hatékony megoldásokat biztosítas...tegnap 12:20
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Magyar Telekom termékeinek és szolgáltatásainak értékesítése elsősorban telefonon Új és meglévő ÜZLETI ügyfelek telefonon való megkeresése, igényfelmérés, konzultatív ügyfél igényeire szabott tanácsadás Munkatársak támogatása, üzleti értékesítési tudás fejlesztése a csapatban Mun...tegnap 10:05
-
Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósításaápr. 22.
-
Main tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...ápr. 22.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 22.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ápr. 22.
-
Microsoft Windows kiszolgálói környezet telepítése, konfigurálása, testre szabása Szoftver technológiák bevezetése, installálása, konfigurálása Megfelelés a termékbiztonsági, teljesítmény- és támogathatósági követelményeknek Rendszertervek, egyéb műszaki dokumentáció készítése, k...ápr. 22.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ápr. 22.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásaápr. 21.