Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák XIII. kerületben
8 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 22.
-
MI LENNE A FELADATOD? - a cég Microsoft alapú informatikai rendszerének üzemeltetése - számítógépek karbantartása (hardveresen és szoftveresen is) - tanfolyamok előkészítése, virtualizációs környezet konfigurálása / karbantartása (VirtualBox, VMware, Hyper-V) - mentési, archiválá...ápr. 22.
-
You will be responsible for implementing and managing release processes for code through development, test, and production environments. The Release Manager Job function works collaboratively with all participants in Core Banking Systems renewal program and support developers and...ápr. 18.
-
ápr. 18.
-
tesztesetek kidolgozása a specifikációk alapján szoftverek tesztelési terveinek elkészítésében részvétel, tesztelés dokumentálása tesztterv szerint a tesztelés végrehajtása, a tesztelés eredményéről tesztjegyzőkönyv készítése, teszteredmények kiértékelése hibajegyek kezelése kapc...ápr. 17.
-
Információ biztonsági szolgáltatás az ügyfelek részére (L2-L3) Teljeskörű belső IT és információ biztonsági szolgáltatás a vállalat részére (L1) Az ügyfelek részére vállalt szerződés szerinti SLA-k betartása Az elvégzett feladatok dokumentálásaápr. 17.
-
Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...ápr. 12.