Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten anyanyelvi szintű spanyol nyelvtudással
9 db találat
Szűrés
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...márc. 25.
-
Ensure timely and high-quality execution of contract creation and amendments, supporting the sales team throughout the process. Collaborate between pursuit, sales, delivery, and business operations to drive deal pursuits, removing obstacles and engaging with stakeholders to move...tegnap 13:55
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 26.
-
Deal with software and connection-related issues Use automated diagnostic programs to solve network programs Use helpdesk software to call with descriptions of issues, progress, and solutions Escalate complex cases to Level 2 agentsmárc. 25.
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...márc. 25.
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmárc. 24.
-
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Des...márc. 23.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...márc. 21.