Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten középiskolai végzettséggel

31 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...
    ma 17:09
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ma 16:09
  • S2D és HyperV Cluster, Microsoft Office 365 és Azure infrastruktúrák napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows és Linux szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete Veeam mentőrendszer üzemeltetése, konfigurációja Office 365 hybrid környezet üzemeltetése Magasabb (L2) sz...
    tegnap 15:10
  • Microsoft Azure Active Directory üzemeltetése és felügyelete (konfigurálás, adminisztráció, hibaelhárítás). Felhasználók támogatása, jogosultságok kezelése (Microsoft O365, Exchange, Azure, Active Directory, VPN). Exchange levelezőrendszer karbantartása, hibaelhárítás. IT infrast...
    tegnap 14:07
  • Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...
    ápr. 17.
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ápr. 17.
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ápr. 17.
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim