Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
40 db találat
Szűrés
-
Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...ápr. 16.
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...ma 20:34
-
Purchase Order Management: Managing supplier purchase order from creating to closing, expediting or deferring orders as required based on schedule and/or demand changes etc. Demand Management: Collecting material demand and aligning forecast with Material Planning team, issuing...tegnap 11:45
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...tegnap 11:25
-
Microsoft technológiára épülő egyedi fejlesztési projektek teljes körű koordinálása, operatív irányítása önállóan A projekt folyamatának, erőforrás-szükségletének megtervezése és menedzselése, a prioritások kijelölése és végrehajttatása Napi szintű feladatkoordináció és egyezteté...tegnap 11:17
-
Linux szerverek és azokon futó alkalmazások üzemeltetése. Saját fejlesztésű rendszereink karbantartása, továbbfejlesztés támogatása. Részvétel az informatikai csapat napi feladataiban. Scrum meetingeken való részvétel. Sprinteken kiosztott feladatok időben történő elvégzése. Juni...tegnap 09:15
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 17.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...ápr. 17.
-
Identifies the most important data areas in different systems (including but not limited to SAP and Salesforce) and processes. Acts as a single point of contact in practical reporting relevant questions. Continuous analysis of data to discover contradictions and to ensure accurac...ápr. 17.
-
Maintain existing code base and implement new features Demonstrate technical leadership by mentoring junior colleagues and contributing to innovative projects Ensure adherence to development processes and best practices Facilitate decision-making for timely delivery of high-quali...ápr. 17.
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...ápr. 17.
-
Hazai KKV ügyfelek szervereinek üzemeltetése Rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása Üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos naprakészen tartása Rendszerfejlesztési feladatok ellátása és projektek megvalósításaápr. 16.
-
Belső IT infrastruktúra üzemeltetése és karbantartása több fizikai helyszínen, főként Windows környezetben; Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és/vagy fizikai környezetben távoli hozzáféréssel; Felha...ápr. 16.
-
Linux alapokra épülő infrastruktúra üzemeltetése. Linux rendszerek telepítése, napi szintű üzemeltetése, frissítése Problémák szakszerű elhárítása Fejlesztők támogatása Virtuális/konténerezett környezetek kialakítása, napi szintű üzemeltetése Monitoring rendszer használata és kon...ápr. 16.
-
A feladatok végrehajtásához személyes jelenlét szükséges mindkét telephelyünkön Budapesten és Gyálon: A vállalat Windows alapú informatikai rendszereinek üzemeltetése, támogatása, fejlesztése, hibaelhárítása IT infrastruktúrába tartozó eszközök telepítése, (munkaállomások, mobil...ápr. 16.
-
Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...ápr. 16.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...ápr. 16.
-
Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...ápr. 16.
-
Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete, értékelése, teljesítményükhöz kapcsolódó rendszeres visszajelzések biztosítása Az ügyfélszolgálati tevékenység napi működésének stratégiai tervezése, SLA-k meghatározása, nyomon követése Szükség esetén az ügyfélszolgála...ápr. 16.
-
Microsoft környezetben való munkavégzés - elsősorban Windows helyi klienseken és felhőben Feladatok megoldása a Microsoft Intune végpontkezelés segítségével Egy 18 országban működő nemzetközi biztosítótársaság informatikai egyéb háttérfeladatai Csoport szintű munkahelyi megoldás...ápr. 15.
-
To manage global service desk calls by following structured processes, maintaining case records, liaising with relevant departments and ensuring all requests are dealt with effectively Ability to manage workload according to ITIL best practices To process all logged calls in a ti...ápr. 15.