Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

60 db találat
Szűrés
  • Linux szerverek üzemeltetése Az üzemeltetéshez kapcsolódó folyamatok fejlesztése, automatizálása és tesztelése Együttműködés egyéb üzemeltető (hálózat, Windows) és fejlesztő csapatokkal
    ápr. 16.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Társaság telephelyein működő informatikai eszközök helyszíni javítási, konfigurálási és karbantartási feladatainak ellátása A csoport működéséhez szükséges eszközök, alkatrészek igénylési, ellátási, tárolási feladatainak végrehajtása, adminisztrálása. Az informatikai szervezet ha...
    tegnap 13:03
  • Az informatikai szakterületen folyamatdokumentáció elkészítése, aktualizálása vagy ezek támogatása a modellezési konvenciók szerint. Jóváhagyott folyamatjavító intézkedések átvezetése a folyamatokba. Folyamatok hierarchiájának, kritikus folyamatoknak, folyamati összefüggéseknek,...
    tegnap 12:10
  • Fejlesztési feladatok koordinálása (megrendelő, szállító/fejlesztő, minőségbiztosító, ITB) Igényspecifikációt készít. Igényspecifikáció alapján a teljesítéshez elfogadási kritériumokat és elfogadási teszteseteket határoz meg. Igényspecifikáció alapján magas szintű megvalósítási t...
    tegnap 12:10
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    tegnap 12:05
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim