Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák
194 db találat
Szűrés
-
Documentation of and participation in customer projects Pre-filtering and collecting relevant intelligence crucial for thyssenkrupp's product cybersecurity activities Supporting work of the architects and security testers with relevant intelligence pertaining to thyssenkrupp Proc...ápr. 20.
-
Job summary: The IT Support Technician role is to contribute to the smooth operation of the IT support and the Imerys computer network. This includes planning, configuring, installing, maintaining network hardware, software, and communication links whilst ensuring minimal network...ápr. 20.
-
Design, implement and maintain Continuous Integration and Delivery pipelines and documentations Build CI/CD pipelines for the Cloud Competence Center Create and maintain documentation (WIKI) regarding pipelines and devops tooling Provide development and support for CI/CD pipeli...ápr. 20.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ápr. 20.
-
Senior Application Support/Devops Engineer (JT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtPart of the application production support team providing global coverage – follow the sun model Maintain the application availability/monitoring and providing the application related support Provide application access for the business stakeholders/users. Troubleshooting problems...ápr. 20. -
Senior Application Support Analyst L2/L3 ESB/ TIBCO (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...ápr. 20. -
Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a szerverek (virtuális és fizikai) tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés Emellett három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalmazva modern szerver-konfigurációk felépítése...ápr. 20.
-
saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...ápr. 20.
-
Társaságunk számára keresünk szakértő munkatársat az informatikai infrastruktúra védelmének és adatbiztonsági tevékenységnek fejlesztéséhez. Az ideális jelölt rendelkezik az informatikai biztonság terén szerzett tapasztalatokkal és képes a vállalat értékeit megvédeni.gondoskodik...ápr. 20.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 20.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 20.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...ápr. 20. -
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, teszteléseápr. 20.
-
Kliens oldali hibák kezelése elhárítása (incidens kezelés) Felhasználók napi szintű támogatása IT eszközök kiadása, cseréje, költöztetése (változás kezelés) Nyomtató és multifunkciós eszközök támogatása Mindenkori onsite napi operatív IT feladatok ellátása Északnyugati régióban l...ápr. 19.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 19.
-
Microsoft rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, karbantartása Microsoft tartományi rendszer Microsoft office rendszerek, MS365 előfizetések Aktív segítségnyújtás a felhasználóknak Hálózat, hálózati eszközök kezelése Active Directory és szolgáltatásai (User management, group pol...ápr. 19.
-
German speaking Security Management Specialist @ Privacy Chapter
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, HungaryJob Description You will be responsible for enforcing privacy and security requirements and implementing the relevant procedures/tools and technical/process standards to ensure data protection compliance in accordance with the EU GDPR and ISO 27701. You will act independently, wh...ápr. 19. -
Védelmi intézkedések megvalósítása Belső biztonsági auditok és sérülékenységvizsgálatok végzése Külső auditor szervezet által végzett kiberbiztonsági auditok támogatása Információbiztonsági kockázatelemzések végzése, felülvizsgálata Információbiztonsági intézkedési tervek összeál...ápr. 19.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 19.