Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
226 db találat
Szűrés
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ápr. 18.
-
Szolgáltatások hátterét biztosító rendszerek felügyelete és monitorozása; alapszintű rendszerhibák kezelése, operációs rendszer, alkalmazások, webserver-hibák felderítése, vizsgálata; incidenskezelési és L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok me...ápr. 18.
-
Felügyeled és monitorozod a hálózati infrastruktúrát az alkalmazott rendszerfelügyeleti eszközök által Rendszeresen karbantartod a rendszereket és elhárítod a felmerülő hibákat és problémákat Konfigurálod a hálózati eszközöket Felügyeled a tűzfalakat Telepíted, karbantartod és ko...ápr. 18.
-
Az IT Delivery Team Lead szakmai támogatása az IT fejlesztési és rendszertámogatási feladatok hatékony ellátásában, a technológiai modernizációs feladatok tervezésében és végrehajtásában LESZÁLLÍTÁS: első szintű támogatás és részvétel a szakterületi IT rendszerfejlesztések tervez...ápr. 18.
-
Adatközponti infrastruktúra rendszerek üzemeltetése, támogatása, tervezése, kivitelezése és dokumentálása a 4iG kiemelt ügyfelénél Részvétel az incidenskezelési, változáskezelési folyamatokban IT projektekben történő aktív részvétel Döntés támogatás előkészítése az IT beszerzések...ápr. 18.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 18.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogatás...ápr. 18.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ápr. 18.
-
Microsoft technológiára épülő egyedi fejlesztési projektek teljes körű koordinálása, operatív irányítása önállóan A projekt folyamatának, erőforrás-szükségletének megtervezése és menedzselése, a prioritások kijelölése és végrehajttatása Napi szintű feladatkoordináció és egyezteté...ápr. 18.
-
Egyedi fejlesztésű informatikai alkalmazások üzemeltetése Üzemeltetői szintű hibaelhárítás Módosítások, frissítések telepítése Rendszerek monitoring lefedettségének folyamatos fejlesztése Felhasználók szakértői és IT támogatása L2-L3 szintenápr. 18.
-
Windows környezetben működő szerverek, számítógépek szoftveres és hardveres telepítése és karbantartása Aktív és passzív hálózati elemek felügyelete Kamerarendszer technikai működésének és állapotának felügyelete Felhasználók számára segítségnyújtás (helpdesk – LEVEL1-2) Felhaszn...ápr. 18.
-
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...ápr. 18.
-
Vállalati Netbank, Vállalati App, Direct Bank felhasználói támogatása telefonon és írásban A fenti rendszerekkel kapcsolatos problémák/panaszok kivizsgálása, megoldása/eszkalálása üzemeltetés/szállítók felé Ügyfelekhez történő helyszíni kiszállások megszervezése Hatályos jogszabá...ápr. 18.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 18.
-
Médiaportálok, vállalati portálok, kereskedelmi rendszerek és egyedi online alkalmazások fejlesztéséhez keresünk elsősorban PHP (LAMP), JavaScript, jQuery környezetben jártas fejlesztőket. A feladat saját egyedi CMS rendszerünk fejlesztése és bevezetése, karbantartása, magyar és...ápr. 18.
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása Számítógépes hálózatok, munkaállomások felügyelete, karbantartása Munkaállomások üzembe helyezése Azure környezet kezelése, karbantartása Napi üzleti, igények kezelése, felhasználók rés...ápr. 18.
-
Felhasználók eszközeinek (mobiltelefonok, tabletek, laptopok, belépőkártyák) kezelése: telepítése, kiadása/visszavétele/újratelepítése, adminisztrációja Windows felhasználók támogatása: MS Office felhasználók támogatása, közreműködés a hibaelhárításban Felhasználók jogosultságkez...ápr. 18.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 18. -
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...ápr. 18.
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 17.