Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

145 db találat
Szűrés
  • Kalocsai telephely és az IT rendszergazda kolléga teljes körű támogatása IT eszközpark karbantartása: szoftver előfizetések, garanciális ügyek, dokumentáció stb. IT leltár és nyilvántartások vezetése, karbantartása Microsoft kiszolgálói (MS Windows Server, AD, O365) környezet fel...
    tegnap 11:07
  • Egy új termék front-end fejlesztése, együttműködve a többi fejlesztővel.
    tegnap 10:20
  • Egyedi fejlesztésű üzleti alkalmazások tesztelési feladatainak ellátása (funkcionális, integrációs és end-to-end tesztelés) Részvétel tesztforgatókönyv elkészítésében Manuális tesztelési feladatok ellátása, teszteredmény dokumentálása Hibák dokumentálása, javítás visszatesztelése...
    tegnap 09:17
  • Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...
    tegnap 08:58
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    tegnap 08:00
  • Microsoft rendszergazda - junior rendszergazda (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1012 Budapest, Logodi utca 54.
    A munkakörhöz tartozó főbb feladatok: Ügyfelektől érkező IT hívások fogadása, IT problémamegoldás telefonon keresztül és távmenedzsment eszközökkel, Felhasználók IT problémáinak helyszíni megoldása, Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása, Felhasználói fiókok és jogosultság...
    tegnap 07:20
  • Starting date:                     As soon as possible Application deadline:        Open until filled  Full or Part Time:               Part-time (21 hours/week) Location:                            Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...
    tegnap 00:35
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 23.
  • A cég informatikai rendszerének napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a berend...
    ápr. 23.
  • Adminisztratív feladatok - Diákmunka

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Mosonszolnok
    - adminisztrációs feladatok ellátása - kimutatások készítése - munkaügyön dolgozó kollégák munkájának támogatása
    ápr. 23.
  • A Project Managerek és Biztonsági mérnökök napi munkájának támogatása Kapcsolattartás a Stakeholderekkel Adatok begyűjtése, normalizálása, alakítása, validálása és rendszerezése Közreműködés a meetingek és review-k szervezésében Dokumentumok, riportok készítése és frissítése...
    ápr. 23.
  • Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartása
    ápr. 23.
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ápr. 23.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
  • Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim