Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
313 db találat
Szűrés
-
az elsődleges feladat a Magyar Autóklub folyamataira, rendszereire vonatkozó üzleti elemzői feladatok ellátása új üzleti igények megvalósításának támogatása meglévő folyamatok feltérképezése, szakmai egyeztetése, dokumentálása folyamatjavító, működésfejlesztő módosítások megfogal...tegnap 15:20
-
A rendszer működésének biztosítása, továbbfejlesztése Új hardverek üzembe helyezése és telepítések megvalósítása, frissítése Szerverek adminisztrációja Window operációs rendszerrel Active Directory, VMware és egyéb szerverszolgáltatások adminisztrációja Kliens-szerver alkalmazáso...tegnap 15:20
-
S2D és HyperV Cluster, Microsoft Office 365 és Azure infrastruktúrák napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows és Linux szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete Veeam mentőrendszer üzemeltetése, konfigurációja Office 365 hybrid környezet üzemeltetése Magasabb (L2) sz...tegnap 15:10
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...tegnap 15:10
-
Mindennapjaidat heti 40 órában, az üzlet nyitvatartásának megfelelően az alábbi feladatok fogják kitölteni: Magyar Telekom szolgáltatások, termékek értékesítése Élményt nyújtó, konzultatív, professzionális ügyfélkiszolgálás Az ügyfelek valós igényeinek felmérése, majd ez alapján...tegnap 15:00
-
Rendszergazda informatikus
Rugalmas - Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Pest megye, Somogy megyeWindows kliens oldali rendszerek installációja, karbantartása (Operációs rendszer, Office stb.) IT/TELCO eszközök leltárba vétele, kiadása, ehhez kapcsolódó adminisztráció végzése Hálózati aktív eszközök (roueterek, switchek, LAN, VLAN, gateway, AP, firewall stb. konfigurálása...tegnap 14:33 -
Vizsgáztatási- és a hozzá kapcsolódó szakrendszerek vizsgálata a szabályozási környezetnek való megfelelés érdekében; Részvétel az alkalmazások továbbfejlesztésében szakmai oldalról; Üzleti igények informatikai igénnyé formálása; Hibajavítások, adatkezelések, fejlesztési és módos...tegnap 14:30
-
Felhasználótámogatás – telefonon, illetve hibajegy kezelő rendszeren keresztül. Igény esetén távsegítség nyújtása a felhasználónak a rendszer használatával kapcsolatban. Felhasználói leírások, oktatóanyagok készítése. Képzések tartása online és személyes formában. Hibakeresés, te...tegnap 14:18
-
Microsoft Azure Active Directory üzemeltetése és felügyelete (konfigurálás, adminisztráció, hibaelhárítás). Felhasználók támogatása, jogosultságok kezelése (Microsoft O365, Exchange, Azure, Active Directory, VPN). Exchange levelezőrendszer karbantartása, hibaelhárítás. IT infrast...tegnap 14:07
-
Windows szerverek felügyelete és üzemeltetése, Üzleti igényhez tartozó technikai funkciók, IT folyamatok megtervezése, Szolgáltatókkal való kapcsolattartás, Aktív részvétel IT Technológia projektekben, feladatokban, koordinációjukban, Országos hálózat áttervezése (felügyelet, lev...tegnap 14:05
-
Az üzemeltetési csapat szakmai irányítása A külső üzemeltető partnerek menedzselése Az IT infrastruktúra (szerverek, hálózatok, adatbázisok, IT biztonság, virtualizáció) üzemeltetése a magas szintű üzembiztonság érdekében Az új technológiák, hardverek és telekommunikációs rendsze...tegnap 13:50
-
Közreműködik a MOL Campus parkolóinak hatékony működésére, üzemeltetésére vonatkozó folyamatok kialakításában, a hatékony parkoló menedzsment MOL Campusban történő bevezetésében. Részt vesz a parkolóterületek gördülékeny üzemeltetésében, folyamat hatékonysági javaslatokat tesz...tegnap 13:50
-
Windows rendszerek adminisztrátori szintű kezelése; Felmerülő szoftver/hardver hibák és igények kezelése; Hibajegyek kezelése, adminisztrációja; Kapcsolattartás végfelhasználókkal. Leltár/raktár kezelés; Belső hálózattal kapcsolatos hibák és igények kezelése; Alvállalkozói kapcso...tegnap 13:35
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...tegnap 13:22
-
Szolgáltatások hátterét biztosító rendszerek felügyelete és monitorozása; alapszintű rendszerhibák kezelése, operációs rendszer, alkalmazások, webserver-hibák felderítése, vizsgálata; incidenskezelési és L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok me...tegnap 13:03
-
Felügyeled és monitorozod a hálózati infrastruktúrát az alkalmazott rendszerfelügyeleti eszközök által Rendszeresen karbantartod a rendszereket és elhárítod a felmerülő hibákat és problémákat Konfigurálod a hálózati eszközöket Felügyeled a tűzfalakat Telepíted, karbantartod és ko...tegnap 12:40
-
Információbiztonsági szakértő (junior)
Legyen az első 5 jelentkező között!6000 Kecskemét, Jókai utca 44.Ügyfeleinknél kialakított és fenntartott információbiztonsági keretrendszer állapotának nyomon követése, fejlesztési javaslatok kidolgozása. Az információbiztonsági rendszer külső környezeti, hatósági elvárások szerinti működtetése. IT biztonsági szabályzatok, eljárásrendek, üzle...tegnap 12:35 -
Távközlési rendszerek és alkalmazások üzemeltetése A távközlési szakterület működésével összefüggő egyéb előkészítési, üzemeltetési és ellenőrzési feladatokban részvétel A szakterületet támogató informatikai rendszerek felhasználói szintű működtetése Az üzemeltetéshez szükséges m...tegnap 12:15
-
Az IT Delivery Team Lead szakmai támogatása az IT fejlesztési és rendszertámogatási feladatok hatékony ellátásában, a technológiai modernizációs feladatok tervezésében és végrehajtásában LESZÁLLÍTÁS: első szintű támogatás és részvétel a szakterületi IT rendszerfejlesztések tervez...tegnap 12:10
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55