Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support munkatárs állások, munkák it üzemeltetés, telekommunikáció területen

160 db találat
Szűrés
  • Linux szerverek üzemeltetése Az üzemeltetéshez kapcsolódó folyamatok fejlesztése, automatizálása és tesztelése Együttműködés egyéb üzemeltető (hálózat, Windows) és fejlesztő csapatokkal
    ápr. 16.
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    tegnap 15:45
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 16.
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    ápr. 16.
  • Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...
    ápr. 15.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    ápr. 15.
  • Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...
    ápr. 14.
  • Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases   **This role requires work in...
    tegnap 08:10
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ma 08:00
  • Számítógépek, nyomtatók, mobil eszközök (telefonok, tabletek, kézi vonalkód olvasó terminálok) telepítése, konfigurálása, karbantartása Felmerülő kliens oldali IT (hardver, OS, szoftver, hálózati) problémák megoldása Felhasználók oktatása, betanítása, első szintű támogatása PC-k...
    ápr. 15.
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...
    ápr. 14.
  • Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...
    ápr. 15.
  • Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...
    ápr. 15.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 14.
  • Swedish Speaking Service Desk Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1134 Budapest, Váci út 37.
    Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    ápr. 14.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 15.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    ápr. 15.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    ápr. 14.
  • Handle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    ápr. 14.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim