Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

151 db találat
Szűrés
  • ServiceDesk, L1 szintű munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...
    tegnap 15:18
  • Windows szerver üzemeltetés, active directory, policy kezelés-beállítás, DHCP, szerver menedzsment szoftverek beállítása hálózat és desktop rendszer támogatás infrastruktúra elemek: Desktop, Laptop, Mobile Device, Video Conferencing + windows based/virtual environment ; on-premis...
    tegnap 14:26
  • Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...
    tegnap 12:07
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:29
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 10:28
  • Starting date:                     As soon as possible Application deadline:        Open until filled  Full or Part Time:               Part-time (21 hours/week) Location:                            Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...
    ma 00:35
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...
    tegnap 19:10
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    tegnap 15:05
  • A cég informatikai rendszerének napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a berend...
    tegnap 15:05
  • Felügyelni, karbantartani, javítani, fejleszteni a hálózati kiszolgálókat, munkaállomásokat és az azokhoz kapcsolódó eszközöket
    tegnap 15:00
  • A cégcsoport informatikai infrastruktúrájának felügyelete, támogatása, fejlesztése. A kollégák munkájának informatikai támogatása, a cégcsoport nyíregyházi, és vidéki telephelyein. Ügyeletes munkavégzés, igény szerinti telefonos/távelérési/helyszíni segítségnyújtás. Kapcsolattart...
    tegnap 14:50
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    tegnap 12:05
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 11:55
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim