Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák

34 db találat
Szűrés
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    tegnap 16:09
  • Rendszergazda informatikus

    Rugalmas - Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Pest megye, Somogy megye
     Windows kliens oldali rendszerek installációja, karbantartása (Operációs rendszer, Office stb.)   IT/TELCO eszközök leltárba vétele, kiadása, ehhez kapcsolódó adminisztráció végzése Hálózati aktív eszközök (roueterek, switchek, LAN, VLAN, gateway, AP, firewall stb. konfigurálása...
    ápr. 18.
  • Microsoft Azure Active Directory üzemeltetése és felügyelete (konfigurálás, adminisztráció, hibaelhárítás). Felhasználók támogatása, jogosultságok kezelése (Microsoft O365, Exchange, Azure, Active Directory, VPN). Exchange levelezőrendszer karbantartása, hibaelhárítás. IT infrast...
    ápr. 18.
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ápr. 17.
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ápr. 17.
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim