Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák középiskolai végzettséggel

19 db találat
Szűrés
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 11:55
  • Informatikus

    1088 Budapest, Múzeum körút 14-16.
    Üzemelteti a Magyar Nemzeti Múzeum és annak filiáléi/telephelyei szervereit, hálózatát és hálózati eszközeit, munkaállomásait, perifériáit, Wi-Fi és mentési rendszereit. Elvégzi és koordinálja az ezekkel kapcsolatos munkafolyamatokat, elvégzi a szükséges kiépítési, installálási/k...
    ápr. 17.
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 17.
  • Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases   **This role requires work in...
    ápr. 17.
  • Fizikai és virtuális adatátviteli hálózatok specifikálása, tervezése, dokumentálása IT hálózati infrastrukturális szolgáltatások meghatározása Passzív és aktív vezetékes hálózati üzemeltetése, karbantartása, fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése WiFi hálózat üzemeltetése, fej...
    ápr. 15.
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    ápr. 15.
  • As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...
    ápr. 15.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 14.
  • Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...
    ápr. 14.
  • Megkeresések fogadása a gyógyszertári partnereinktől telefonon és más kommunikációs csatornákon a saját fejlesztésű szoftvereink használatával kapcsolatban. Ticketing rendszer használata, esetkezelés bejövő megkeresések kapcsán Gyógyszertári ügyfeleink tájékoztatása, bejelentett...
    ápr. 12.
  • Felügyelni, karbantartani, javítani, fejleszteni a hálózati kiszolgálókat, munkaállomásokat és az azokhoz kapcsolódó eszközöket
    ápr. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim