Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
SAP riportok futtatása, eredmények ellenőrzése és feltöltése Igény esetén egyeztetés üzemekkel és egyéb szervezetekkel Folyamatfejlesztési javaslatok készítésében való közreműködéstegnap 16:05
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...tegnap 00:40
-
Környezeti háttér: elsősorban egy ügyfelünk kiszolgálása, akik elektromos jármű töltőállomásokat építenek, ehhez én és pár kollégám tervezzük és konfiguráljuk a MikroTik eszközöket. Helyszíni munkánk nincs, mindent távolról intézünk - néha este is dolgozunk, - és gyakran angolul...ápr. 17.
-
Provides the underlying Mainframe operating system platform programming and DBDC subsystem programming support on which applications are developed and/or deployed. Expertise is required in many environments which may include operating systems, application development platforms, n...ápr. 17.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...ápr. 17.
-
Execute Threat-Led Penetration Testing (TLPT) and Red Teaming operations across a variety of platforms, including web, network, mobile, and cloud environments. Simulate sophisticated cyber-attacks to identify and exploit vulnerabilities in systems, software, and network infrastru...ápr. 17.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 15.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...ápr. 14.