Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
47 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...ma 10:56
-
Leendő munkatársunk feladata a százhalombattai termelő-telephely és a budapesti iroda informatikai rendszereinek üzemeltetése, illetve a szomszédos országokban működő irodák távoli támogatása. A felhasználók mindennapi támogatásán túl alapszintű karbantartások, rendszer frissítés...ma 08:40
-
Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadástegnap 17:10
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...tegnap 15:10
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...tegnap 14:05
-
Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...tegnap 12:19
-
Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a szerverek (virtuális és fizikai) tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés Emellett három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalmazva modern szerver-konfigurációk felépítése...tegnap 11:59
-
Értékesítést támogató rendszerek napi szintű működésének biztosítása, üzleti oldali üzemeltetés biztosítása Rendszerműködéssel kapcsolatos üzleti oldali kérdések megválaszolása (1. szintű help desk) Egyeztetés az IT üzemeltetési területtel, hibajegyek kezelése Rendszerjogosultság...tegnap 10:25
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...tegnap 00:35
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 00:35
-
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire...márc. 26.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...márc. 26.
-
IT infrastruktúra üzemeltetése, felügyelete Windows és Linux szerverek, kliensek üzemeltetése Microsoft M365 Cloud üzemeltetése Aktív és passzív hálózat üzemeltetése Felhasználóktól érkező IT feladatok megoldása, támogatása távmenedzsment eszközökkel kb (90%) vagy személyesen (k...márc. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...márc. 26.
-
IT ügyiratok gondozása, előkészítése, irattárazása. Segítségnyújtás megrendelések, szerződések előkészítésében. Részvétel az IT költségvetés tervezési folyamatában. Nyilvántartások vezetése és napra készen tartása a szerződések keretének felhasználásáról. Készletek és kisértékű e...márc. 26.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 25.
-
Cégünk folyamatosan fejlődő Infrastruktúra (Adatközpont és Távközlés) osztályára keresünk olyan projekt menedzser kollégát, aki képes a csapat belső projektjeinek agilis, minőségi módon való támogatására. Te vagy az ideális jelölt számunkra, ha jól tudsz szerverzni, de dokumentál...márc. 25.
-
Purchase Order Management: Managing supplier purchase order from creating to closing, expediting or deferring orders as required based on schedule and/or demand changes etc. Demand Management: Collecting material demand and aligning forecast with Material Planning team, issuing...márc. 25.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...márc. 25.
-
a horitschoni központban és az ausztriai telephelyeken dolgozó kollégák munkájának támogatása informatikai oldalról, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, kapcsolattartás a győri központ IT-osztályávalmárc. 25.