Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások Pilisvörösváron középiskolai végzettséggel

10 db találat
Szűrés
  • Munkatársat keresünk ! Minden héten hosszú hétvége! :)  Hétfőtől - csütörtökig napi 10 óra,Péntek, szombat, vasárnap Szabad! CNC esztergályos / programozó pozícióba. Cégünk fogaskerekek és egyéb alkatrészek tervezésével, gyártásával foglalkozik. Szadai Fogaskerékgyártó üzemünkbe...
    tegnap 12:03
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ma 08:00
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...
    tegnap 19:10
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 16.
  • Budapesti irodánkba (1-3 nap home office lehetőséggel) keresünk ambiciózus munkatársat az alábbi feladatokra: Microsoft Windows szerverek, kliensek és alkalmazások üzemeltetése, telepítése és karbantartása Felhő alapú megoldások bevezetése és kezelése (Office365, Exchange SharePo...
    ápr. 15.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 14.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 13.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim