It support, helpdesk állások, munkák Budapesten
79 db találat
Szűrés
-
Product Leadership and Knowledge: End-to-end responsibility for IoT products: Smart Parking, Smart Classroom, Smart bench products, -developments and portfolio Input to developing and implementing IoT Product Portfolio Strategy and Planning IoT Product’s Lifecycle Management Ensu...Mar. 20.
-
Eszközkezelési környezetünk kezelése és fejlesztése: SOTI / MobileIron / MS Intune Ügyfélszoftverek, mobilalkalmazások és operációs rendszerek csomagolása, telepítése és biztosítása Az ügyfél operációs rendszer és alkalmazások javításainak tervezése, tesztelése, telepítése és nyo...ma 12:30
-
You are the first point of contact for customers seeking technical assistance by using the self service portal, email or, if necessary, by phone Your task is to qualify and document the problems raised by customers as well as Identify the types, categories, severity, and urgency...ma 14:40
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 13:30
-
THIS WILL BE YOUR JOB: · Answer contacts promptly and professionally · Provide assistance with inquiries and problems such as software, hardware and network issues · Use problem management and help desk systems (Confluence, Freshdesk, Kanban, etc.) · ...ma 09:20
-
A KRÉTA rendszer terméktámogatása: a beérkező nem informatikai hibajegyek kezelése, kérdések megválaszolása. Az intézmények tantestületének képzése, oktatása. Esetenként 50-100 fős csoportoknak előadás tartása a rendszer működéséről; személyes, helyszíni vagy digitális, on-line f...tegnap 09:47
-
Providing technical support to partners and customers of Diatron by solving escalated problems and providing information to ensure the optimum system performance on the field Logging, recording and managing complaints and technical issues in the Complaint Handling System of the c...tegnap 09:25
-
Linux rendszerek telepítésében, üzemeltetésében és hibaelhárításában való részvétel Az üzemeltetéshez kapcsolódó folyamatok fejlesztése Fejlesztői csapatok támogatása, folyamat koordináció Egyeztetés a külső, kapcsolt rendszerek rendszergazdáival Rendszerdokumentációk készítése...Mar. 20.
-
Villamos hálózat csatlakozási technikus (Budapest - Váci út 72-74)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Váci út 72-74A beérkező ügyfél megkeresések fogadása, kezelése, rögzítése és feldolgozása a támogató rendszerekben A termékekhez / szolgáltatásokhoz kapcsolódó műszaki jellegű ügyek megoldása Önkormányzatokkal és VIP ügyfelekkel történő kapcsolattartás Megrendelések / létesítések / hibaelhár...Mar. 20. -
A társaság informatikai rendszereinek optimális teljesítményének és biztonságának tervezése, fejlesztése, karbantartása és támogatása A számítógépes hálózat felhasználóinak a hálózat és programok működtetésében való segítség nyújtása Hibajelzés esetén (távoli vagy helyszíni) hiba...Mar. 20.
-
Ügyfelektől érkező igények kezelése (telefonon, emailben, ticketing rendszerben), lehetőség szerinti megoldása Napi szintű távoli kapcsolattartás az ügyfelekkel, segítségnyújtás a vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatban felmerülő problémák és kérdések kezelésében Napi szintű...Mar. 17.
-
Audio-Video rendszerek üzemeltetése Felhasználók helyszíni támogatása Rendezvények technikai támogatása Cloud alapú kollaborációs rendszer (Zoom) üzemeltetési feladatainak elvégzése Crestron,QSC rendszerek kezelése Voice rendszerek üzemeltetése A helyi IT stratégia támogatása Az...Mar. 17.
-
- Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries - Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. - Ensure that issues are resolved within ticket life cycle...Mar. 17.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...Mar. 16.
-
File- és levelező szerver felügyelete és karbantartása (hardver, szoftver), archiválás, vírusellenőrzés, biztonsági mentések, új felhasználók felvétele és jogosultságok kiadása. Felügyeleti szerver karbantartása (hardver, szoftver), archiválás, vírusellenőrzés, biztonsági mentés...Mar. 16.
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések rögzítése, adminisztrációja és végigkövetése bejelentések prioritásának meghatározása, kategorizálása felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása távmenedzsmenttel, telefonos segítségnyújtással magasabb szint...Mar. 13.
-
üzleteink, központi irodaházunk és raktáraink első- és másodszintű IT támogatása telefonon és ticketing rendszeren keresztül beérkező informatikai hibák és kérések priorizálása és feldolgozása IT eszközök előkészítése, kihelyezése és nyilvántartása szoftver és hardver problémák k...Mar. 13.
-
Providing general and technical support to existing and new clients via phone and via the internet based support system in verbal and written form. Developing wifi router solutions.tegnap 17:10
-
Kapcsolattartás a felhasználókkal: szóban, telefonon, e-mailen, bejelentő rendszeren keresztül érkezett problémákban való segítségnyújtás. Felhasználók szakmai támogatása: PC installálás, jogosultságkezelés, belső meetingek technikai támogatása, stb. PC-k és nyomtatók nyilvántart...tegnap 14:45
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása: telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékoztatása a Mic...tegnap 09:30
-
Villamos hálózat csatlakozási technikus (Budapest - Megyeri út)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest IV. kerületA beérkező ügyfél megkeresések fogadása, kezelése, rögzítése és feldolgozása a támogató rendszerekben A termékekhez / szolgáltatásokhoz kapcsolódó műszaki jellegű ügyek megoldása Önkormányzatokkal és VIP ügyfelekkel történő kapcsolattartás Megrendelések / létesítések / hibaelhár...Mar. 20. -
Az Informatikai osztály által üzemeltetett kliens infrastruktúra eszközök üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása az alábbiak szerint: Számítógépek és nyomtatók karbantartása. Informatikai hálózatok kezelése. Számítógépekre frissítések telepítése. Felhasználói kapcsolattar...Mar. 20.