Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák főiskolai végzettséggel
117 db találat
Szűrés
-
Job summary: The IT Support Technician role is to contribute to the smooth operation of the IT support and the Imerys computer network. This includes planning, configuring, installing, maintaining network hardware, software, and communication links whilst ensuring minimal network...ápr. 14.
-
Microsoft alapú notebookok és PC-k szoftverkörnyezetének telepítése, konfigurálása, karbantartása, Felhasználói munkaállomások fizikai környezetének kialakítása (kábelezés, kihelyezés, stb.) Windows és Android alapú mobil eszközök (tabletek, telefonok) telepítése, konfigurálása,...ápr. 14.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...ápr. 14.
-
technikai támogatás a szervezet munkatársai részére informatikai kérdésekben (Level 1) személyesen, telefonon és emailen számítógépek, laptopok, hálózati eszközök és egyéb készülékek üzembe helyezése, támogatása, beállítása, kiadása, szükség esetén javítása/javíttatása mobil eszk...ápr. 14.
-
saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...ápr. 14.
-
Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...ápr. 14.
-
Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...ápr. 14.
-
Contributes to the providing of IT services, operation of Downstream domain specific applications according to the ITD GBS standards, and SLA parameters of the IT Service Catalogue. WHAT WOULD BE YOUR DAILY TASK:You will: provide operation support of applications, handling and...ápr. 14.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 14.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 14.
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, teszteléseápr. 14.
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...ápr. 13.
-
Felhasználók első szintű informatikai támogatása, problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service) Rendszeradminisztráció Napi, adminisztratív jellegű feladatok Leltározás, kliensek üzembe helyezése, telepítése, cseréje Nyomtató karbantartás, kellékanyag csere...ápr. 13.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...ápr. 13.
-
Provide IT support to executives and directors in Vantage Towers with their desktop, printers, video conferencing, access, installation of software. Responsible for driving down the incidents, problem, trouble tickets, service request trends, resource management and stakeholder m...ápr. 13.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 13.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...ápr. 13.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 13.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...ápr. 13.
-
5-10 tagból álló 24/7 beosztásban dolgozó csapat irányítása Munkaidőbeosztás készítése biztosítva a folyamatos felügyeletet Eszkalációs pont a problémás incidenseknél A feldolgozott jegyek minőségének ellenőrzése Együtt dolgozik a többi IT csapattal biztosítandó a hibajegyek miné...ápr. 13.