-
Service Delivery Manager
Hibrid • 1027 Budapest, Horvát utca 14.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a különböző csapatok között a RUN fázisban.
- Új szolgáltatások bevezetése utáni feladatok és projektek megtervezése és koordinálása. Többek között, de nem kizáróan: felmerülő problémák megoldása, karbantartási feladatok és kisebb fejlesztések végig vitele.
November 13.• Előre sorolva november 28. -
-
IT ügyféltámogató és üzemeltető (L1–L2) – Zalaegerszeg
8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 2.Br. 560e - 660e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
-
BACKUP • PC • WINDOWS • LINUX • POWERSHELL • BASH • ANSIBLE • Windows 11 • M365 • Active Directory • Hálózatok • NAS • Patch management • Mikrotik • UniFi • ESET • Proxmox
Főbb feladatokÜgyféltámogatás, hibajegyek triázsa és kezelése SLA szerint, távoli és helyszíni hibaelhárítás/konfigurálás. M365 és AD alapfeladatok; hardver- és szoftvertelepítések, eseti hálózatszerelés; eszköz-, patch- és backup felügyelet. A munka 90% irodai, 10% helyszíni (jellemzően Zala megye, főként...
November 16.• Előre sorolva november 28. -
-
IT Support Administrator
Hibrid • 8700 Marcali, Ziehl-Abegg utca 1.
-
Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Sie leisten First- und Second-Level-IT-Support für alle Benutzer innerhalb der ZIEHL-ABEGG-Gruppe und bearbeiten Anfragen per Telefon und schriftlich
- Verwaltung der Benutzeradministration in verschiedenen globalen IT-Systemen
November 27. -
-
Technical Support & Integration Analyst with HU, EN, DE
Hibrid • 1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német alapfok • Magyar felsőfok
-
API • JSON • XML • SQL • PYTHON • BASH • POSTMAN • REST • EXCEL • Swagger • Looker • Grafana • Data Studio • REST APIs • interface monitoring tools
Főbb feladatokTechnical Issue Resolution: Investigate and resolve issues related to third-party integrations, including API failures, data transfer errors, and system inconsistencies. ...
November 21.• Előre sorolva november 27. -
Konzulens
1041 Budapest, Görgey Artúr utca 69.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
ERP
Főbb feladatok• Ügyfeleink támogatása az általunk fejlesztett Forrás ERP rendszer bevezetésében • Tesztelés, oktatás, helyszíni konzultáció • Ügyfélproblémák kezelése, megoldása HelpDesk rendszeren keresztül • Fejlesztési igények összegyűjtése, kommunikációja • Oktatási anyagok készítése • Junior kollégák...
November 03.• Előre sorolva november 24. -
-
IT Helpdesk Team Lead (German speaking)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLead & Inspire Your Team: Manage and mentor a dynamic 1st Level Support/Dispatcher team. Drive performance through regular evaluations, personalized development plans, monthly 1:1 sessions, and team meetings. Create schedules, foster professional growth, and build a motivating work environment....
November 19. -
Rendszergazda
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
-
DHCP • DNS • LAN • VPN • WINDOWS • LINUX • VMWARE • ACTIVE DIRECTORY • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • AZURE • WAN
Főbb feladatok- Szerverek, hálózati eszközök és munkaállomások üzemeltetése, karbantartása
- Hálózati infrastruktúra felügyelete, optimalizálása (LAN, WAN, VPN, Wi-Fi)
- Felhasználók támogatása (helpdesk), hibajegyek kezelése
- Operációs rendszerek telepítése, frissítése (Windows/Linux)
November 18. -
Technical Support Engineer
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Resolve incidents reported by business users on Banking applications
- Coordinate between various teams within the department and internal IT teams within the bank to fix major incidents
- Communicate updates to business users
- Document issues and resolutions using internal systems
Tegnap 19:17 -
Technical Support Engineer
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide expert-level Tier 3 troubleshooting and resolution of complex customer issues for VIAVI's Transport and ONE LabPro products.
- Collaborate closely with R&D, product management and T1/T2 support to investigate and resolve customer issues.
November 12. -
Senior Service Manager
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
INCIDENT MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT • DEVOPS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- provide high service quality to customers for a set of services which has the potential to be customer facing as needed
- ensure that standard operations, monitoring, and escalation processes are applied consistently across a portfolio of services
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
HARDWARE • IT SUPPORT • NETWORK • ITIL • ACCESS • JIRA • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Manage onboarding/offboarding, ensuring IT equipment and software readiness.
- Coordinate hardware/software orders and employee IT support requests.
- Troubleshoot issues with devices and local infrastructure (network/connectivity).
Tegnap 19:04 -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- Dental Prevention
- Urology
- Shock Wave Therapy
- Serve as the main point of contact for Service Desk incidents and requests.
- Diagnose and resolve hardware and software issues related to Active Directory, Office 365, and workplace systems.
November 21. -
It Service Desk Specialist
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
ACTIVE DIRECTORY • WINDOWS • CITRIX • CLOUD • IT SUPPORT
Főbb feladatokYOUR ROLE As a Service Desk Specialist, you will play a key role in delivering technical excellence and ensuring client satisfaction. YOU WILL: Support Users: Provide efficient remote and on-site assistance to resolve client issues across Microsoft 365, Windows, and networking environments. ...
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
ACCESS • TEST MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Ensure that that Polarion is running smoothly in the operational environment
- Contribute to ensure efficient and high-quality support to the end users including training
- Build trusted relationships with end-users and collaborate across technical, infrastructure, and cross-functional teams
November 17.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior technical support engineer állások, munkák it support, helpdesk kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!