-
Diákmunka - Technical Writer
Budapest 13. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
-
DATABASE • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok•Objectives of the service: oDevelop comprehensive Knowledge Base documentation that meets organizational ITSM standards oGain deep understanding of services and processes, and translate complex information into simple, polished, engaging content oWrite user-friendly content that meets the needs of...
November 10. -
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
IT Technical Support Analyst
1044 Budapest, Váci út 22.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Deliver top-tier technical support to our end-user community via phone, in-person, or online;
- Diagnose hardware and software issues and provide effective, timely solutions;
- Ensure support tickets are resolved within service-level agreements (SLAs) and to high customer satisfaction;
December 03.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Technikai helpdesk munkatárs
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
IT support gyakornok
Szombathely
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- 3D modellek készítése és pontfelhők előállítása.
- Digitalizációs szoftverek használata és adatfeldolgozás.
- Kisebb programozási feladatok ellátása.
- Kijelölt részleg működési funkcióinak megismerése
- Jelentések készítése és bemutatása a gyakorlat során szerzett tapasztalatokról
December 03. -
IT Helpdesk Team Lead (German speaking)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLead & Inspire Your Team: Manage and mentor a dynamic 1st Level Support/Dispatcher team. Drive performance through regular evaluations, personalized development plans, monthly 1:1 sessions, and team meetings. Create schedules, foster professional growth, and build a motivating work environment....
November 19. -
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Learn and use groundbreaking technologies.
- Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with them to dive deep into the issue and get the root cause.
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17.• Előre sorolva december 5. -
-
IT Onsite Support munkatárs (rendszergazda)
2330 Dunaharaszti, Némedi út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- IT támogatás nyújtása felhasználóknak – személyesen és telefonon is
- Hibák kivizsgálása és megoldása 1st level szinten
- Jegyek kezelése ticketing rendszerben, Teams-en, e-mailben
- Hardveres cserék (laptop, SSD, memória, billentyűzet)
- Kapcsolattartás más support szintekkel
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
German Speaking Service Desk Analyst Level 1 (ET92)
Budapest, XI. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
December 01.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Helpdesk L1 munkatárs (Holland–Angol vagy Cseh–Angol nyelvtudással)
BudapestBr. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Cseh középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT • SERVICENOW • JIRA • Jegykezelő rendszer (pl. ServiceNow) • Képernyőmegosztó eszközök (pl. Teams, TeamViewer vagy vállalati távoli hozzáférési rendszer) • Vállalati kommunikációs platformok (Teams, Outlook) • Microsoft Office 365
Főbb feladatok- Alapvető hardver- és szoftverhibák távoli elhárítása vagy továbbítása a megfelelő technikai csoport felé
- Kapcsolattartás a felhasználók és a technikai csapatok között
- Esetek dokumentálása, nyomon követése
- Folyamatokkal kapcsolatos visszajelzések adása
- Hatékony együttműködés csapatban és önállóan
December 05. -
IT Service Desk Analyst - German & English
Budapest, Baranya megye, Hajdú-Bihar megye
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide IT support to ALDI colleagues in offices and logistics centers in the US, Australia, and Europe via phone and e-mail from our Budapest office and home office
- Analyze and work towards the resolution of emerging IT errors related to software, hardware, and network systems.
November 24.• Előre sorolva december 5. -
-
Helpdesk L2 Kliensüzemeltető
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
November 18.• Előre sorolva december 5. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
IT Support Administrator
Hibrid • 8700 Marcali, Ziehl-Abegg utca 1.
-
Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Sie leisten First- und Second-Level-IT-Support für alle Benutzer innerhalb der ZIEHL-ABEGG-Gruppe und bearbeiten Anfragen per Telefon und schriftlich
- Verwaltung der Benutzeradministration in verschiedenen globalen IT-Systemen
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Security Analyst Intern
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
SECURITY • PYTHON • API • HÁLÓZATI ISMERETEK • REST
Főbb feladatok- Biztonsági riasztások és incidensek monitorozása, jegykezelő rendszerben történő dokumentálás és riportálás
- Weboldalak kategorizálása webszűrő szolgáltatások és e-mail biztonsági eszközök használatával
- Biztonsági incidensek kezelése, vizsgálatokban és elhárításban való közreműködés
December 05.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!