Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

104 db találat
Szűrés
  • Alkalmazás üzemeltető (RSZSZ)

    Magyarország,Budapest,Budapest, Anikó utca 4.
    Egyedi fejlesztésű informatikai alkalmazások üzemeltetése Üzemeltetői szintű hibaelhárítás Módosítások, frissítések telepítése Rendszerek monitoring lefedettségének folyamatos fejlesztése Felhasználók szakértői és IT támogatása L2-L3 szinten
    ápr. 18.
  • Felhasználók eszközeinek (mobiltelefonok, tabletek, laptopok, belépőkártyák) kezelése: telepítése, kiadása/visszavétele/újratelepítése, adminisztrációja Windows felhasználók támogatása: MS Office felhasználók támogatása, közreműködés a hibaelhárításban Felhasználók jogosultságkez...
    ápr. 18.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 18.
  • Starting date:                     As soon as possible Application deadline:        Open until filled  Full or Part Time:               Part-time (21 hours/week) Location:                            Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...
    ápr. 18.
  • Webanalitikai elemzések készítése elsősorban Adobe Analytics adatokra alapozva A Digitális Analitikai csapat feladatainak kezelése Jira dashboardokon Webanalitikai projektek menedzselése (pl. dashboardok kategorizálása és mappákba rendezése, kézikönyv készítése a kollégák edukálá...
    ápr. 17.
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 17.
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ápr. 17.
  • Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.
    ápr. 17.
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    ápr. 16.
  • Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...
    ápr. 16.
  • We are on the quest to find a new team member for our office in Budapest, who will take over some of key responsibilities managing our global system infrastructure. Tasks & Responsibilities: Take on responsibility for availability of LORIOT systems Manage our global IIoT infrastr...
    ápr. 16.
  • Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...
    ápr. 16.
  • Work with senior engineers and have immediate impact on the development of our analytical platform Collaborate with users and the product team to design and implement new features Gain a broad understanding of the investment process and the analytics involved
    ápr. 16.
  • Create and implement AI/ML models and algorithms leveraging open-source packages on our enterprise cloud platform Conduct extensive literature reviews to identify and evaluate potential NLP/ML models, algorithms, and technologies Develop and execute benchmarking strategies, desig...
    ápr. 16.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    ápr. 16.
  • Work with senior engineers and have immediate impact on the development of the Aladdin platform Collaborate with users and the product team to design & implement new features Gain a broad understanding of the investment process and the capabilities of Aladdin
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim