Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák angol nyelvtudással
89 db találat
Szűrés
-
Budapesttől 15 perc autóútra lévő szadai ipari parkban lévő fogaskerékgyártó üzemünkbe keresünk tapasztalattal rendelkező műszaki/gyártás előkészítő kollégát. Feladatok: Ajánlatírás; Gyártáshoz szükséges technológiai lapok megírása alapanyagok, szerszámok, gyártáshoz szükséges es...tegnap 20:20
-
Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.ma 00:45
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:09
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...tegnap 11:48
-
Kliens oldali hibák kezelése elhárítása (incidens kezelés) Felhasználók napi szintű támogatása IT eszközök kiadása, cseréje, költöztetése (változás kezelés) Nyomtató és multifunkciós eszközök támogatása Mindenkori onsite napi operatív IT feladatok ellátása Északnyugati régióban l...tegnap 17:09
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:55
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...tegnap 10:00
-
Első lépcsőben - számítógépek/mobiltelefonok konfigurálása, beüzemelése, - IT support feladatok (level 1), - kapcsolódó nyilvántartások, kimutatások vezetése, elkészítése, - kollégák támogatása, probléma elhárítás. Megfelelőség esetén később routerek, switchek, VLAN-ok, szerverek...tegnap 05:19
-
Customer support, providing assistance and resolving customer inquiries. Maintaining regular contact with customers to ensure effective communication and address their needs. Collaborating with software vendor to address product-related issues and gather necessary information for...ápr. 18.
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...ápr. 18.
-
SAP HCM modulban felmerülő problémák kezelése, Ticketek nyitása és nyomonkövetése, Lvl2-es szintű támogatás nyújtása, Dokumentálás, fejlesztőkkel való kapcsolattartás.ápr. 18.
-
Aktív részvétel a dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódó feladatokban (fejlesztés, hibakeresés, hibajavítás) Rendszerparaméterezési feladatok támogatása Üzleti folyamatok dokumentációinak karbantartásaápr. 18.
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...ápr. 18.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 18.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 18.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 18.
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...ápr. 18.
-
In this position you will join a new Mainframe network team in Hungary, supporting various MF clients from zConnectivity point of view. Your clients will come from Nordic, DACH, and BeNeLux regions, so it is a good opportunity to work with people with different backgrounds and at...ápr. 17.
-
Webanalitikai elemzések készítése elsősorban Adobe Analytics adatokra alapozva A Digitális Analitikai csapat feladatainak kezelése Jira dashboardokon Webanalitikai projektek menedzselése (pl. dashboardok kategorizálása és mappákba rendezése, kézikönyv készítése a kollégák edukálá...ápr. 17.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 17.
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ápr. 17.