Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
141 db találat
Szűrés
-
Own the Security Architecture capability/discipline and ensure it is operational as desired Lead the efforts of defining, prototyping and developing security reference architecture, methodology, models and security controls in alignment with requirements from the architecture tea...nov. 29.
-
Develop technical specifications, high level/detailed design, testing strategies, and implementation plans from business requirements End-to-end systems development from requirements analysis, coding, testing, UAT and maintenance Build strong relationships with business facing te...tegnap 17:38
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által a vállalat által használt jegykezelő rendszerbe bejelentett hiba-, valamint igény jegyek kezelése és az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása. Támogatás nyújtása a munkavállalói felhasználók, valamint a kliens üzemeltető kollég...tegnap 16:04
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...tegnap 15:18
-
Együttműködés a vállalat hazai és nemzetközi munkatársaival Üzleti partnereink szakszerű kiszolgálása, tanácsadás, panaszok, illetve reklamációk kezelése telefonon és írásban Ügyféladatok felvitele, kezelése és frissítése a vállalatirányítási rendszerben Kapcsolattartás a fejlesz...tegnap 15:16
-
Milyen feladatok várnak Rád nálunk? A szervezet IT erőforrásainak teljes körű támogatása A számítógépek hardverének, operációs rendszerének vagy felhasználói alkalmazásoknak a telepítése és beállítása Telepítések és kisebb javítások elvégzése a hardver eszközökön, hálózati infras...tegnap 11:37
-
Finnish Speaking Customer Service Representative (Part time)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestOur Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest, and responsible, and our Agents bring to life the ethical standards...ma 00:41 -
Együttműködés az általános applikációk és szoftverek telepítésében, és konfigurálásában Helpdesk működtetésében és adminisztrációjában való segítségnyújtás Gyakori felhasználói kérdések kezelése IT eszköznyilvántartás vezetése Beszerzési és selejtezési folyamatok támogatása...tegnap 17:21
-
Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 16:51
-
Feladat- és felelősség körében eljárva a vonatkozó utasításokban foglaltak betartása Alkalmazás üzemeltetés; L1, L2 támogatási folyamatok, feladatok ellátása Incidensek, felhasználói igények kezelése Határidők betartása Adminisztráció, dokumentáció precíz vezetése Projekt feladat...tegnap 16:26
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 16:26
-
Czech Speaking Customer Service Representative -Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestOur Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 16:16 -
3rd Level Support Engineer für IT-Security Produkte
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Szeged3rd Level Support für IT-Security Produkte (IAM) entwickelt für Großunternehmen, Analyse komplexer und vielfältiger Probleme in Systemen von Kunden, Zusammenarbeit mit 2nd Level Support, Systemadministratoren, Cybersecurity Experten und SW-Entwicklern, Bearbeitung von technischen...tegnap 16:01 -
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 15:56
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 15:41
-
IT támogatás nyújtása a kereskedések felhasználói és helyi rendszergazdák számára (telepítés, konfigurálás, hibakeresés és elhárítás) Ticketing rendszerben és e-mailen beérkező felhasználói igények, bejelentett incidensek kezelése Beérkező hívások fogadása, a rendszerek okozta ap...tegnap 15:26
-
Nagyformátumú nyomtatók és azok szoftvereinek telepítése az ügyfeleinknél ( elsősorban Mimaki nyomtatók ) Partnereink támogatása technikai kérdésekben Támogatás, szervizelés és gépjavítás ( helyszíni és távoli ) Potenciális vevők kérdéseinek megválaszolása Értékesítő csapatunk tá...tegnap 15:21
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...tegnap 15:16
-
IT operátor tevékenységi körében A Tőzsde kereskedési rendszereinek üzemeltetése; A kereskedési rendszerek működésének folyamatos ellenőrzése; A kereskedési rendszer tőzsdei nyitási-zárási feladatainak ellátása (elsődleges műszak: 06:00-14:00); Biztosítja a kereskedési rendszerek...tegnap 14:46
-
L2 Service Desk Agent (Experienced) - German and English speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!DebrecenMaintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets Questions the client thoroughly...tegnap 14:31 -
Quality Assurance & Coaching Specialist (German AND French)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestPerform consistent monitoring on Service Desk agent interactions with End Users as well as the related tickets. Ensure that all designated agents in the team are coached timely and effectively. Coaching abilities to drive agent performances Provide input for Knowledge Article upd...tegnap 14:06