It support, helpdesk állások, munkák
162 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása - a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett - kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok sza...ma 17:04
-
Cooperates closely with Business side peers, Super Users, Process Architects, Developers, Application Architects and Business Analysts Coordinates and owns the business requirement specifications of its own sub-domain, in-line with domain business and IT strategy. Assists the bus...ma 16:09
-
Az IT Service Delivery Manager munkakörének célja, hogy az E.ON vállalatcsoport működéséhez kapcsolódó és ahhoz szükséges a felelősségi körébe tartozó lokális informatikai szolgáltatások az üzleti elvárásokkal összhangban kerüljenek kialakítása, üzemeltetésre, változtatásra és ki...ma 16:06
-
Kezeli az összes probléma jegyet a ticketing rendszerben, nyomon követi és segíti a megoldást az incidensmenedzserrel és az érintett szakmai területekkel együttműködve, Rögzíti, ellenőrzi és lezárja az probléma jegyeket és erről rendszeres riportokat állít össze. Rendszeres egyez...ma 14:31
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 14:18
-
Kommunikációs platformok létrehozása és működtetése (hang/videó/chat) Az üzleti követelményeknek megfelelő üzemeltetés és a folyamatos fejlesztés biztosítása A meglévő folyamatok és technikai megoldások fejlesztése Aktív csapatmunkama 13:03
-
A ServiceNow-ban a kötelezően megjelenítendő információk áttekintése, teljességük ellenőrzése, ide értve az összes változtatási kérelmet, konfigurációs elemet vagy IT-eszközt A folyamatmenedzserrel szoros együttműködésben a teljességi, minőségi vagy értelmezési hiányosságok kezel...ma 13:03
-
A Szolgáltatás Katalógus Menedzser napi munkájának támogatása az ITIL bevezetésében A Demand Management terület támogatása az üzleti igények megértésében és elemzésében Az IT szolgáltatások felelőseinek támogatása a szolgáltatások definiálásában Az informatikai szolgáltatások tel...ma 13:03
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a vonatkozó szabályzatok és eljárásrendeknek megfelelően. Kapcsolattartás a beszállítókkal, termékek megrendelése A ny...ma 13:03
-
Kapcsolattartás az R4 és legfontosabb partnere, a Rheinmetall között A kapcsolat folyamatos gondozása, értékteremtő minőségének fenntartása és mélyítése Az informatikai igények felmérése és a kapcsolódó szolgáltatások biztosítása Az ügyféligények összehangolása, a feladatok tömbö...ma 13:03
-
SAP projektek koordinálása nemzetközi együttműködés keretében, SAP logisztikai moduljának IT oldalról történő támogatása, Irányadó folyamatok üzemeltetése, fejlesztése, IT támogatás biztosítása a felhasználók számára.ma 12:57
-
A cégünk által fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése; Logisztikai raktár és irodai infrastruktúra üzemeltetés (hálózat és kliens, szerver); Rendszerek hibadiagnosztikája, problémák gyors megoldása és szükség esetén továbbítása a szakértői szintnek; Belső ügyfeleinktől...ma 11:21
-
A thyssenkrupp Dynamic Components üzletág a rendkívül összetett motorvezérlés technológiák egyik vezető autóipari beszállítója és fejlesztési partnere. A közel 3500 munkavállaló/alkalmazott évi 27 millió vezérlés alkatrészt gyárt összesen 10 telephelyen Németországban, Lichteinst...ma 10:06
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 15:40
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Co-ord...tegnap 11:27
-
A vállalatnál dolgozó kollégák részére felhasználói támogatás nyújtása Számítógépek, mobiltelefonok, laptopok üzemeltetése, leltárvezetés Operációs rendszerek telepítése és konfigurálása Szoftveres illetve hardveres hibák feltárása és elhárítása IT infrastruktúrába tartozó hálóza...ma 16:35
-
Level 1 informatikai támogatás a CCC Capital Group-hoz tartozó központ és üzletek alkalmazottai számára. OTRS jegy- és telefonrendszerben bejelentett jegyek / kérelmek regisztrálása, elfogadása és megoldása. Informatikai berendezések telepítése és karbantartási munkák elvégzése a...ma 16:25
-
IT eszközkezelés IT Incidensek kezelése Katasztrófa elhárítási terv kezelése Digitális Tanúsítványkezelés IT Képzési terv menedzsment Bank IT Üzemeltetési és Fejlesztési Osztályának támogatásama 16:10
-
Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz kihelyezett antennák, routerek távoli menedzselése, Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti), Előfizetői végpontok felújítá...ma 13:35
-
A Service Deskre beérkező kérelmek feldolgozása (pl. felhasználói fiókok létrehozása, mappa hozzáférési jogok megadása, hardver és szoftver igények koordinálása) a célok és a szolgáltatási szintek (SLA-k) figyelembevételével a vonatkozó szabályzatok szerint Kliensoldali rendszere...ma 13:05