It support, helpdesk állások, munkák
151 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...szept. 14.
-
A legfontosabb feladatod az lesz, hogy bemutasd a partner kulcsfelhasználóinak a számukra létrehozott vállalatirányítási rendszer különböző részeit. Ezeket a bemutatókat személyesen fogod megtartani, de esetenként lesznek online alkalmaid is. Fontos feladatod lesz az is, hogy tá...tegnap 20:10
-
- Alkalmazás támogató gyakornok - Saját fejlesztésű rendszerek végfelhasználói és integrációs támogatása - Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel - Üzemeltetett alkalmazásaink technikai támogatása - Szoros együttműködés a fejlesztő...Friss
-
A Társaság és leányvállalatainak IT szolgáltatásaival kapcsolatos napi incidens és változás management tevékenységek kontrollálása, a felhasználók támogatása a Társaság IT szolgáltatójával együttműködésben Részvétel szerződések, belső szabályzatok kidolgozásában, a kapcsolódó kon...Friss
-
Operatív feladatok végzése Elemzések, kimutatások, prezetnációk készítése A területen dolgozó kollégák munkájának támogatása Egyéb adminisztratív feladatok ellátásategnap 17:17
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése angol, illetve francia, német, vagy olasz nyelven, távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása, távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentál...tegnap 16:05
-
garanciális és garanciaidőn túli szerviz igények teljeskörű kezelése munkalap felvétele eszközök és alkatrészek tesztelése, bevizsgálása hibák feltárása, eszközök javítása, alkatrészek cseréje garanciális termékek ügyintézése a beszállítókkal vevői panaszok kezelése szóban és írá...tegnap 15:30
-
Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...tegnap 15:17
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása az alábbi témákban: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare j...tegnap 15:15
-
kiváló műszaki vénád van és érdekel a videotechnika vagy az IT világa; szeretnél profi szakértővé válni az audio és videotechnikában, és mélységében megismerni a legmodernebb eszközöket és műszaki megoldásokat; szeretsz high-tech kütyükkel „játszani”; szeretnél egy olyan műszaki...tegnap 14:00
-
A cég saját tulajdonú szoftverének üzemeltetése és karbantartása a szerződött partnereknéltegnap 13:55
-
Coordinate the data cleansing process in REXIS, identifying and resolving any errors or inconsistencies in the data. Clean the storage location of spare parts, removing any obsolete or duplicated items and updating the inventory records accordingly. Open and close cases in REXIS,...tegnap 13:35
-
IT osztály operatív támogatása Beszerzések előkészítése IT osztályhoz kapcsolódó dokumentáció kezelése IT eszközök garanciális kezelése A licenc- és eszközkezelő támogatása Oktatási anyagok kidolgozása és frissítésetegnap 13:35
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative - Future Opportunities
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestTroubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 s...tegnap 12:55 -
Take part of the 3rd party technology development on BlackRock's public websites as a front-end developer Participating in marketing tag development Supporting cookie banner maintenance Supporting the reporting activities Collaborating with the back-end developer team in end-to-e...tegnap 12:20
-
Maintains direct contact with the client or ticket owner, is available for receiving calls/ e-mails/ tickets/ requests/ incidents and to answer them as soon as possible Records the incoming client requests - orders or incidents - , creates tickets Questions the client thoroughly...tegnap 11:35
-
Részvétel a HelpDesk rendszer felügyeletében, a hiba-és igényjelzések kezelésében; Bejelentők (belső és külső ügyfelek) megkereséseivel kapcsolatos egyéb teendők végzése; HelpDesk rendszer üzemeltetése; Riportok, jelentések készítése; Magasabb szintű problémakezelést végző belső,...tegnap 11:30
-
Act as a single point of contact for all modes of support such as phone calls, chat, web portal and emails from customers regarding their IT issues and queries Basic and intermediate level of understanding related to Incident, Service Requests, Work Orders, Major Incidents, Chang...tegnap 11:20
-
Every day will bring new and exciting challenges on the job while you: Learn and use groundbreaking technologies. Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with th...tegnap 11:15
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Helyszíni jelenlét partnereink telephelyein Azonnal megoldható hibák és felhasználói igények megoldása Jegykezelő rendszer használata és pontos feladat dokumentáció Közös tudásbázis bővítése új megoldási javaslatokkal ...tegnap 10:25
-
Responsible for client / server software setup and configuration & life cycle management Support shopfloor systems availability in daily basis (Databases, application errors, access administration) Reviews and validates technical specifications and documentation for proposed so...tegnap 10:00