Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák német nyelvtudással
18 db találat
Szűrés
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...márc. 27.
-
Az állás leírása Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kiv...márc. 27.
-
Általános feladata az informatikai rendszer napi, üzemeltetési rutin feladatai végrehajtásának biztosítása, az IT osztály napi munkaszervezése A vonatkozó IT szabályzatok, utasítások, eljárásrendek, kézikönyvek és dokumentációk felülvizsgálata, módosítása; Üzemeltetési monitoring...márc. 26.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...márc. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
5-10 tagból álló 24/7 beosztásban dolgozó csapat irányítása Munkaidőbeosztás készítése biztosítva a folyamatos felügyeletet Eszkalációs pont a problémás incidenseknél A feldolgozott jegyek minőségének ellenőrzése Együtt dolgozik a többi IT csapattal biztosítandó a hibajegyek miné...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
a horitschoni központban és az ausztriai telephelyeken dolgozó kollégák munkájának támogatása informatikai oldalról, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, kapcsolattartás a győri központ IT-osztályávalmárc. 25.
-
Szeretne egy informatikai infrasruktúrát kézben tartani, és hosszútávon munkáltatója informatikai környezetét fejleszteni? Nemzetközi cégünkben a betanulást követően a rendszer belső támogatásához, és az IT modernizációs projektekhez keresünk felelős munkatársat. Munkaköre: A fel...márc. 24.
-
Lead Incident Manager with German and English - REF2532A
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs, HungaryJob Description Are you ready to kickstart your career in incident management? We are seeking a motivated Junior Lead Incident Manager to join our dynamic team. In this role, you will have the opportunity to take the lead in crisis, emergency, and disaster situations in a 24/7 op...márc. 24. -
Job Purpose: To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone To support our customers in the respective contracted lan...márc. 24.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.márc. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 22.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...márc. 21.
-
Take charge of managing and executing contracted managed services in alignment with customer statement of work Drive day-to-day operations, including maintaining accuracy in the install base, managing device change, issue resolution and consumables management Keep communication w...márc. 13.